overtøj til vuggestuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Dia

Min søn skal begynde i vuggestue till maj, samme måned som han bliver 1 år. Jeg vil gerne have købt overtøj til det første år nu her, hvor der er udsalg. Indtil videre har jeg købt en flyverdragt str. 92, men hvad skal han mere have med?

Regntøj?

Sommerjakke?

Termotøj? Hvornår på året bruger man det?

Andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Clisolka

Dia skriver:

Min søn skal begynde i vuggestue till maj, samme måned som han bliver 1 år. Jeg vil gerne have købt overtøj til det første år nu her, hvor der er udsalg. Indtil videre har jeg købt en flyverdragt str. 92, men hvad skal han mere have med?

Regntøj?

Sommerjakke?

Andet?

Regntøj er fast inventar i vuggestuen  En sommerjakke vil jeg nok også købe hvis han skal starte til maj. 

Termotøjet har jeg fået at vide, at de bruger det i overgangen lige indtil de skal i flyverdragten 

Vi købte både regntøj og termotøj da Isabella startede i september måned, men indtil videre har de ikke fået det brugt fordi hun ikke har været ude. I sidste uge var hun dog ude første gang og lege i sin flyverdragt 

Anmeld

29. januar 2012

Maja_4000

Jeg står selv med samme spørgsmål Men ville lige tilføje gummistøvler / termostøvler .. Det går de i hvert fald meget op i i min datters vs

Anmeld

30. januar 2012

Dia

Så skal termotøjet nok være en størrelse 86, vil I ikke tro det?

Regntøjet bruger de vel kun om foråret og sommeren, indtil flyverdragten bliver taget i brug, så bruger de vel ikke regntøjet mere vel? Hvad størrelse ville I købe regntøjet i så?

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Dia skriver:

Regntøj?

Sommerjakke?

Andet?

Vi har regntøj liggende dernede for det meste .. Dog ikke nu , for nu er det jo mega koldt ..

Ville nok købe regntøj i str. 86 hvis jeg var dig
Det plejer at være lidt stort i str...

Termotøj bruger vi ikke ..  

Sommerjakke , ville jeg nok købe i str. 86 ..

Og så selv. hue og handsker ..
En tynd hue hvis han først skal starte til Maj  

Anmeld

30. januar 2012

Clisolka

Dia skriver:

Så skal termotøjet nok være en størrelse 86, vil I ikke tro det?

Regntøjet bruger de vel kun om foråret og sommeren, indtil flyverdragten bliver taget i brug, så bruger de vel ikke regntøjet mere vel? Hvad størrelse ville I købe regntøjet i så?

Jeg købte regntøj og termotøj i str. 86 - det burde passe fint  Det er lidt større i str. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.