faderskab?????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

hej min kæreste er nu blevet i tvivl om han er far til nogen af hans børn (han har fra tifligere forhold)

hun har været utro rigtig mange gange..

kan man kræve det???????????????????????????????????????. den ældste er 7 den yngste er 2

Jeg ville også råde ham til det, jeg kende hende rigtig godt, og har kendt til flere af hendes sidespring. men min kæreste har aldrig troet på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

hej min kæreste er nu blevet i tvivl om han er far til nogen af hans børn (han har fra tifligere forhold)

kan man kræve det???????????????????????????????????????. den ældste er 7 den yngste er 2

Jeg ville også råde ham til det, jeg kende hende rigtig godt, og har kendt til flere af hendes sidespring. men min kæreste har aldrig troet på det

det ville jeg mene ville være synd for børnene . .

de ser ham jo som FAR

så måske pludselig få afvide at det er ikk din far men en helt anden mand er så vil det gå ud over børnene . .

skader det ham at være far til dem da?
selvf skal han af med penge hver måned, men det er igen ikk dem der har gjort noget forkert

blot min mening

Anmeld

29. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

MilleMus1988 skriver:

de ser ham jo som FAR

så måske pludselig få afvide at det er ikk din far men en helt anden mand er så vil det gå ud over børnene . .

selvf skal han af med penge hver måned, men det er igen ikk dem der har gjort noget forkert

blot min mening

Han skal da ikke betale penge hvis det i virkeligheden ikke er hans børn ja det synd for dem. Men de skal da os vide sandheden og ikke leve på eb løgn

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

de ser ham jo som FAR

blot min mening

an sagtens følge dig.. men alleigevel, er det ikke rimligt overfor nogen. hverken ham eller børnene, at hun har lagt og hyggede sig..

tror som heller ikke han vil give afkald på nogen af dem overhovedet.

jeg spørg bare om det overhovdet kan lade sig gøre..

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

Han skal da ikke betale penge hvis det i virkeligheden ikke er hans børn ja det synd for dem. Men de skal da os vide sandheden og ikke leve på eb løgn

fuldstændig RIGTIGT

Anmeld

29. januar 2012

Ellie79

Jeg tror jeg synes det vil skabe en masse spørgsmål i forhold til det barn på 7 år. Mister han så pludselig sin far? og ja selvom din kæreste siger han vil være der for børnene vil han så det og hvad hvis han nu kun er far til den ene. Jeg synes da det er strengt man skal betale for et barn der ikke er ens barn - måske!! men på den anden side har han været far for den store i 7 år og som jeg kender til det er det jo ikke en formue når man kan trække fra i skat man betaler. Jeg synes det er synd for den store og ripper måske op i en masse ting. I skal ihvertfald gribe den rigtig an hvis i begynder at betvivle faderskabet overfor det store barn...

Pøj pøj med den beslutning i skal til at tage

Anmeld

29. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

NEJ, det kan han ikke

Når barnet først har rundet de 6 mdr, er han i lovens forstand "far", hvis han ikke har gjort noget for at få lavet en faderskabstest..

Hvis i vil have lavet én, han i få den lavet privat - for jeres egne penge, men ved faktisk ikke om det vil gøre noget i forhold til loven, da der jo som sagt er en frist på 6 mdr..

Anmeld

29. januar 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Jeg ville få en fadderskabsattest. Det er alligevel 1200 om måneden pr. barn han skal betale, for et barn som muligvis ikke er hans. Han behøver jo ikke at give afkald på dem. Hvis det måske kun er det ene som er hans, behøver han jo ikke at give afkald på det andet. Og hvis ingen af dem er hans, behøver de jo ikke at vide det før at de bliver gamle nok til at forstå det. De kan jo godt være på weekend ved dem alligevel hvis moren går med til det.

Men det vigtigste er at i gøre hvad I syns er det mest rigtige. Og ikke hvad vi skriver herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.