Nogen der får leveret dagligvarer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

cecilie1984

nogen som får leveret dagligvarer?

I så fald hvor får i fra? Jeg har fået fra Osuma flere gange, og er meget tilfreds. Det er måske en anelse mere dyrt end hvis jeg selv tager afsted, men synes ikke det er meget.

Og når jeg selv er ude og handle ryger der ALTID mere i vognen end der står på min seddel.

Så synes faktisk jeg sparer penge ved at få leveret varer, for undgår de der fleste inpuls køb, selvfølgelig kan man også lave inpuls køb på nettet via supermarkedet men synes ikke det er så slemt som hvis jeg står i en fyssisk butik.

Og det bedste jeg slipper for at slæbe 4 bære poser + 2 børn op på 3 sal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

katrineoerum

Jeg handler hos nemlig.com og det er godt og forholdvist billigt!

Anmeld

29. januar 2012

Happiness

Vi gør det hver uge. Enten Superbest eller Nemlig.com. Vi plejer at se hvilket et der har gode tilbud, og så bestille derfra

Det kan MEGET bedre betale os for os, da jeg også er en impuls handler, og der ryger SÅ meget i kurven der ikke behøver være der

Men online bliver jeg ikke fristet, der laver jeg først en madplan, og så handler jeg udfra den.

Det er kun pålæg og bleer jeg køber andetssteds...

Anmeld

29. januar 2012

cecilie1984

Happiness skriver:

Vi gør det hver uge. Enten Superbest eller Nemlig.com. Vi plejer at se hvilket et der har gode tilbud, og så bestille derfra

Det kan MEGET bedre betale os for os, da jeg også er en impuls handler, og der ryger SÅ meget i kurven der ikke behøver være der

Men online bliver jeg ikke fristet, der laver jeg først en madplan, og så handler jeg udfra den.

Det er kun pålæg og bleer jeg køber andetssteds...

Det er præsis også sådan jeg gør også bleer hvor de er på tilbud.

Men desværre levere nemlig.com ikke i vores område, hvilket jeg virkelig ville ønske synes de har mange gode ting

Anmeld

29. januar 2012

dpb

Har endnu ikke fundet en der leverer i vores område Overvejede det på et tidspunkt, men fandt som sagt ikke et sted der kunne levere

Men så støtter vi den lokale købmand i stedet for

Qnuz

Anmeld

29. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg var lige inde og kigge på superbest og osuma, men alle varer er jo mindst 1-2 kr dyrere end i butikken + der tilkommer et leveringsgebyr.

Jeg synes, lidt af fidusen så går af det, da man altså kan købe meget pr impuls for det, man betaler ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.