Skrevet af kærlighed - læs med :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Tina&Laura

Når jeg kigger på dig fyldes jeg med en fantastisk følelse, jeg kan ikke beskrive den - men fantastisk det er den.
At kigge i dine små blå øjne sender mig direkte ind i en verden hvor kun der er plads til du og jeg, vores kærlighed til hinanden.

Når jeg holder din hånd mens vi går tur sammen og du bliver træt, kigger op på mig og rækker ud efter mig og siger 'op mor' - så ved jeg at du i mit nærvæ r bliver fyldt med præcis samme følelse som jeg gør i dit.
Når du putter dig ind til mig i bussen, på vej til dagpleje om morgenen.

Når du i ulvetimen kommer og siger 'op' og peger mod loftet, fordi du gerne vil i seng og puttes - så ved jeg at vi forstår hinanden.

Så ved jeg at vi to har et bånd som aldrig kan brydes, så ved jeg at jeg i bund og grund er fløjtende ligeglad med alle andre - bare jeg har dig.

Jeg elsker dig, Laura ♥ Jeg elsker dig herfra og derhen hvor ingen andre kan nå og det har jeg gjort lige fra den dag du viste dig som to små, men meget tydelige streger.

Jeg er stolt af at kunne kalde mig mor, din mor.
Vi to er uadskillelige, ligemeget hvad der end sker fremover - båndet vil altid være der, det kán ikke brydes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Gaia

Smukt skrevet. Det må du gemme til hende i barnets bog, så hun når hun bliver voksen kan læse om sin mors kærlighed til hende. 

Anmeld

29. januar 2012

Tina&Laura

Gaia skriver:

Smukt skrevet. Det må du gemme til hende i barnets bog, så hun når hun bliver voksen kan læse om sin mors kærlighed til hende. 

Det kan du tro at jeg gør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.