Sofa med /uden ben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

HelleBelle

Hvad har I og er det godt eller skidt?

Ser det "tungt"/klodset ud uden ben, arrrgh det er svært at bestemme sig. Vi leder efter sofa med chaiselong.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

MyLittleBaby

Jeg har lige købt ny sofa, som bliver leveret på tirsdag 

Den jeg har nu har MEGET korte ben, så den står nærmest på gulvet. Den nye har ben, og jeg glæder mig virkelig til at se hvordan det vil se ud 

Men jeg tror faktisk det bliver ret godt. Jeg synes nemlig som du skriver, det virker lidt tungt uden ben.

Anmeld

29. januar 2012

M (:

Haha, synes det er lidt sjovt, at den reklame der er under indlægget netop er en sofa med ben og chaiselon.. 

Vores sofa har begge dele, og det synes jeg er meget rart.. Det ser ikke så tungt ud, og så er det meget nemmere at støvsuge under den..

Anmeld

29. januar 2012

Dinna88

Vi har lige nu sofaern hvor der er lidt luft under sofaen og det er et mareridt!! Vi skal have dem ud fra væggen når der skal støvsuges, og det er bare lige til et hold i ryggen. Derfor skal jeg have maaaaaaaaaaaasser af cm. fra gulv til sofa

Anmeld

30. januar 2012

HelleBelle

hm det lyder til det skal være med ben, har ellers lige fundet en uden, gåd vide om den egentlig bliver beskidt nede ved gulvet?

Nogen der ved det??

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

HelleBelle skriver:

Hvad har I og er det godt eller skidt?

Ser det "tungt"/klodset ud uden ben, arrrgh det er svært at bestemme sig. Vi leder efter sofa med chaiselong.

Vi har en med ben , og det syns jeg er godt så vi kan komme derind med støvsugeren . Og den skal ikke flyttes ret meget når der er ben på ..

Anmeld

30. januar 2012

HelleBelle

Vi har også med ben nu . Men er den uden ben skal der vel heller ikke støvsuges under den .

Hvad med kivik fra Ikea. nogen der har erfaringer med den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.