I kender godt det med tøjkrise ikke?? (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Kamulla

Mira0911 skriver:

Neej... Var lige ude og kigge... Jeg har ikke sort leggins - men mørkeblå... ?

nå pyha...  hmm hvis de er mørkeblå passer de ikke til din cardigan syntes jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Mira0911

Kamulla skriver:

nå pyha...  hmm hvis de er mørkeblå passer de ikke til din cardigan syntes jeg..

Hmm.... Så er jeg dælme på den.... 

Anmeld

29. januar 2012

Kamulla

Mira0911 skriver:

Hmm.... Så er jeg dælme på den.... 

er det idag??? du kan sagtens have det på.. har du ikke nogle strømpebukser??? syntes bare det synd der er så mange store lag på lag.. hver del er jo super fin, men syntes bare der er for meget.. men siger ikke det er grimt.. kender godt det med ikke kan passe noget osv.. men det med så store lag oven på hianden fremhæver bare ikke din figur.. der er jo vel nogle fortrin du gerne ville fremhæve?

Anmeld

29. januar 2012

Mira0911

Kamulla skriver:

er det idag??? du kan sagtens have det på.. har du ikke nogle strømpebukser??? syntes bare det synd der er så mange store lag på lag.. hver del er jo super fin, men syntes bare der er for meget.. men siger ikke det er grimt.. kender godt det med ikke kan passe noget osv.. men det med så store lag oven på hianden fremhæver bare ikke din figur.. der er jo vel nogle fortrin du gerne ville fremhæve?

Jeg vil helst ikke have noget fremhævet på kroppen, slet ikk maven, derfor jeg har valgt som jeg har gjort...  Hvis jeg har stramt tøj på, så kommer maven frem som jeg gerne vil gemme lidt væk... Det er til dåb på Søndag... 

Anmeld

29. januar 2012

Kamulla

Mira0911 skriver:

Jeg vil helst ikke have noget fremhævet på kroppen, slet ikk maven, derfor jeg har valgt som jeg har gjort...  Hvis jeg har stramt tøj på, så kommer maven frem som jeg gerne vil gemme lidt væk... Det er til dåb på Søndag... 

nej, men kan være du har en smal talje osv.. det hjælper jo ikke gemme sig væk bag mange lag tøj som hver i sær er fine dele.. 

Anmeld

29. januar 2012

Mira0911

Kamulla skriver:

nej, men kan være du har en smal talje osv.. det hjælper jo ikke gemme sig væk bag mange lag tøj som hver i sær er fine dele.. 

Det er jo kun et lag som er kjolen... Trøjen er valgt fordi kjolen er kortærmet...  

Anmeld

29. januar 2012

Kamulla

Mira0911 skriver:

Det er jo kun et lag som er kjolen... Trøjen er valgt fordi kjolen er kortærmet...  

og så cowboy bukser... i alt 3 store lag men igen du bestemmer altså selv, kommer bare med min mening, syntes det er lidt for meget med jeans under en lang kjole

Anmeld

29. januar 2012

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Neej... Var lige ude og kigge... Jeg har ikke sort leggins - men mørkeblå... ?

De har leggiens i bilka 2 for 80 i denne uge.

Men jeg ville nok også tage leggeins eller strømpebusker på og så droppe tørklædet eller cardiganen.

Du kan være stolt af dine former de er jo naturlige og kommer ved mange mødre.

Anmeld

30. januar 2012

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Ja jeg gør hvert fald... Jeg var liiige lidt for forventningsfuld..  Hele formiddagen idag gik på at komme i alle min skabe og prøve så meget så muligt af tøj, for et eller andet skulle jeg da have på til dåben på søndag... 

Jeg prøvede og prøvede og blev mere og mere hidsig for hvert sæt tøj jeg ikke synes sad sådan helt godt... Og mere hidsig for sætter tøj jeg ikke kunne komme i....  Puuh... 

Jeg blev eddike sur og begyndte at svine mig selv til og sagde der måtte da for pokker være noget af mit tøj som sad bare nogenlunde... Men nej... Jeg startede slankekur for 14 dage siden (I fredags) så det burde altså godt kunne lade sig gøre.. 

Jeg satte mig i stuen og var virkelig teenage fornærmet... Jeg sagde til familien jeg tager sq i føtex og kigger... Måske jeg kan finde noget som sidder sådan nogenlunde... 

Jeg tog i føtex, kiggede i laaang tid og havde så svært ved at bestemme hvad pokker det lige skulle være... Jeg fandt nye støvler, jeans, kjole agtig ting, en trøje til udover og et tørklæde... 

Og synes nu  det er meget godt... 

Skal jo så lige siges at jeg får ny vild og frisk frisure på Tirsdag og farvet... 

Undskyld, på et af billederne ser jeg lidt træt-muggen-sur-fornærmet-træls ud på det... 

Her er resultatet af min shoppetur i føtex... 

Hej sweety

åh jeg er også i krise..

-- og har to mdr ca til dåb men ved bare slet ikke hvad få en stil jeg skal ha..

og jeg har heller noget i skabet det e få stort og det man så har er bare slet ikke på mode mere...

og ved heller ikke med hår...

men synes det du har fundet er flot.

men synes altid at du ser godt ud søde..

hvad få noget nyt hår skal du ha og hvad farve?

kh

Anmeld

30. januar 2012

Sabina92

Jeg har et par til at ligge DOOOOOORHTE (: De vil passe perfekt.. Hit med Adressen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.