Mira0911 skriver:
Ja jeg gør hvert fald... Jeg var liiige lidt for forventningsfuld..
Hele formiddagen idag gik på at komme i alle min skabe og prøve så meget så muligt af tøj, for et eller andet skulle jeg da have på til dåben på søndag...
Jeg prøvede og prøvede og blev mere og mere hidsig for hvert sæt tøj jeg ikke synes sad sådan helt godt... Og mere hidsig for sætter tøj jeg ikke kunne komme i....
Puuh...
Jeg blev eddike sur og begyndte at svine mig selv til og sagde der måtte da for pokker være noget af mit tøj som sad bare nogenlunde... Men nej... Jeg startede slankekur for 14 dage siden (I fredags) så det burde altså godt kunne lade sig gøre..
Jeg satte mig i stuen og var virkelig teenage fornærmet... Jeg sagde til familien jeg tager sq i føtex og kigger... Måske jeg kan finde noget som sidder sådan nogenlunde... 
Jeg tog i føtex, kiggede i laaang tid og havde så svært ved at bestemme hvad pokker det lige skulle være... Jeg fandt nye støvler, jeans, kjole agtig ting, en trøje til udover og et tørklæde...
Og synes nu det er meget godt... 
Skal jo så lige siges at jeg får ny vild og frisk frisure på Tirsdag og farvet...
Undskyld, på et af billederne ser jeg lidt træt-muggen-sur-fornærmet-træls ud på det...
Her er resultatet af min shoppetur i føtex... 
åh jeg er også i krise..
-- og har to mdr ca til dåb men ved bare slet ikke hvad få en stil jeg skal ha.. 
og jeg har heller noget i skabet det e få stort og det man så har er bare slet ikke på mode mere...
og ved heller ikke med hår...
men synes det du har fundet er flot.
men synes altid at du ser godt ud søde..