Er det normalt, at have så ondt i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

GønskE

Jeg blev syg igår, da vi var til 65 års fødselsdag, og jeg endte med at få så ondt i maven at jeg kastede op, og gjorde jeg 4 gange mens vi var der og 2 gange i nat. Havde så ondt i maven, at jeg hverken kunne sidde ellet stå. Og i dag har jeg bare ondt i alle led.

Men hvad ville i tænke ang igår? - min mave var så aktiv, lige som når maven knurrer, bare uden lyde , men samme følelse over HELE maven. Håber i forstår, vil bare vide om i tror det bare er sygdom eller hvad i villE gøre og tænke  

Er 17+4 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

GønskE

29. januar 2012

Frk.S

altså hvis du ikke længere har ondt i maven i samme grad eller kaster op, ville jeg umiddelbart tro at du "bare" har haft noget omgangssyge af en art.

MEN jeg kan jo ikke sidde herfra og diagnosticere dig. Så hvis det fortsætter, og du er bekymret, så ring til din læge.

Anmeld

29. januar 2012

.....

Normalt ville jeg sige at det er influenza, har selv prøvet noget i den retning, og hvor alle smittede hinanden på omgang . Men når du nu er gravid, ville jeg lige give en jordemoder eller andet et kald, og få at vide hvad det kan være, bare for at være sikker

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

Jeg ville klart kontakte jordemoder eller vagtlægen for at være sikker - god bedring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.