Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja blev lige inspireret af en anden tråd..
vil lige vise jer nogen billeder af sneeeeee'en
wuhuu bliver næsten som et lille barn igen når jeg ser sne, jeg vil OGSÅ ud og kælke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dianaaa skriver: ja blev lige inspireret af en anden tråd.. vil lige vise jer nogen billeder af sneeeeee'en wuhuu bliver næsten som et lille barn igen når jeg ser sne, jeg vil OGSÅ ud og kælke
Jeg HADER sne.. Det er så koldt, og besværligt uhhhh.. Jeg fryser altid
AalborgPigen skriver: Jeg HADER sne.. Det er så koldt, og besværligt uhhhh.. Jeg fryser altid
Dér er jeg med
Hader sneen eller jo, jeg kan godt lide den, men i hverdagene hader jeg den pga. DSB
Babymor2010 skriver: Dér er jeg med Hader sneen eller jo, jeg kan godt lide den, men i hverdagene hader jeg den pga. DSB
Jeg hader den pga = kolde fødder, SKIDE GLAT, forsinket transport, træls at hive stativer ud med tøj pga sne.. OSV OSV OSV::::: !!!
ja det er koldt, men hyggeligt
jeg glæder mig til at min basse'mand er så stor at vi kan komme ud at kælke sammen, så har jeg da en undskyld for at være lidt barnlig hehe
jeg bare elsker sne, og kan slet ikke blive træt af det.
Lone Jakobsen skriver: jeg bare elsker sne, og kan slet ikke blive træt af det.
sne er skønt, jeg tænker specielt på de børn der nærmest må have følt sig lidt snydt fordi der ikke rigtigt har været noget sne før nu i den her vinterperiode, så det er da super fedt at de nu kan komme ud at kælke og lavet snemænd, uuh jeg glæder mig sådan til min lille mand er så stor vi kan komme ud at kælke sammen
Dianaaa skriver: sne er skønt, jeg tænker specielt på de børn der nærmest må have følt sig lidt snydt fordi der ikke rigtigt har været noget sne før nu i den her vinterperiode, så det er da super fedt at de nu kan komme ud at kælke og lavet snemænd, uuh jeg glæder mig sådan til min lille mand er så stor vi kan komme ud at kælke sammen
ja lige netop.
min den ældste søn (8½ er bare en rigtig sne-dreng jeg kan næsten ikke drive ham ind så snart der er sne, og det er skønt at se ham tumle rundt udenfor i langt over en time af gangen.
Jeg tror så nok jeg er den i hele verden der elsker sne aller mest I får lige lidt billeder fra vores tur i dag
Vi var på legepladsen og kælke , med min søster og vores veninde ..Dog var Oscar ikke vildt begejstret så vi kælkede 3 gange ned af bakken , og så måtte vi hjem igen .. Heheh Øv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128