måske har vi fundet forklaringen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.843 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

vi har prøvet på at lave et lille ønskebarn siden Juli sidste år. Jeg har en fast cyklus på 29-30 dage. Men intet sker, og det på trods af at vi troligt har sex ca 14 dage efter min sidste mens dag HVER måned (for jeg har jo læst alle steder at det er ca der ens ægløsning ligger...) 

Vi blev enige om at jeg i denne måned skulle prøve at tage ægløsningstest for at se om jeg overhovedet har ægløsning, og i såfald hvornår den evt ligger... 

Min sidste mens første dag lå den 21/1 og den stoppede igen den 25/1. jeg tog en ÆL test den 25/1 som var negativ... hvilket jeg jo også forventede... 

idag vågner jeg så med meget ømme bryster og niv i underlivet. Så jeg tager en ÆL test, og den er sku positiv! 

kun 4 dage efter min mens er stoppet! dvs kun 9 dage efter min sidste mens første dag! 

jeg plejer aldrig at være særlig oplagt til sex i den første uge efter min mens er sluttet, så vi plejer faktisk aldrig at have sex på dette tidspunkt! 

og nu ligger jeg jo så 2 og 2 sammen.. 

hvis min ÆL altid falder så tidligt, og vi nærmest aldrig har sex på det tidspunkt så er det sku da klart at vi ikke har ramt den... 

halleluja for ÆL tests! nu skal der laves bebs!!! 

(ps. synes egentlig også at billedet næsten taler for sig selv! )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

trisse

Hej med dig
Ja det ser meget sådan ud.. I må bare i gang..
Min søster blev også pludselig gravid. Og så sagde jamen vi har kun haft sex en gang og det var 2 dage efter hendes mens var stoppet... Så hun har åbentbart også meget tidlig ægløsning.
Held og lykke til jer..
Kh. Kathrine

Anmeld

29. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

vi har prøvet på at lave et lille ønskebarn siden Juli sidste år. Jeg har en fast cyklus på 29-30 dage. Men intet sker, og det på trods af at vi troligt har sex ca 14 dage efter min sidste mens dag HVER måned (for jeg har jo læst alle steder at det er ca der ens ægløsning ligger...) 

Vi blev enige om at jeg i denne måned skulle prøve at tage ægløsningstest for at se om jeg overhovedet har ægløsning, og i såfald hvornår den evt ligger... 

Min sidste mens første dag lå den 21/1 og den stoppede igen den 25/1. jeg tog en ÆL test den 25/1 som var negativ... hvilket jeg jo også forventede... 

idag vågner jeg så med meget ømme bryster og niv i underlivet. Så jeg tager en ÆL test, og den er sku positiv! 

kun 4 dage efter min mens er stoppet! dvs kun 9 dage efter min sidste mens første dag! 

jeg plejer aldrig at være særlig oplagt til sex i den første uge efter min mens er sluttet, så vi plejer faktisk aldrig at have sex på dette tidspunkt! 

og nu ligger jeg jo så 2 og 2 sammen.. 

hvis min ÆL altid falder så tidligt, og vi nærmest aldrig har sex på det tidspunkt så er det sku da klart at vi ikke har ramt den... 

halleluja for ÆL tests! nu skal der laves bebs!!! 

(ps. synes egentlig også at billedet næsten taler for sig selv! )

Kan sagtens være forklaringen.

Anmeld

29. januar 2012

AnnaK89

Det er faktisk meget forskelligt hvornår ÆL ligger
Mener faktisk man siger 9-14 dage efter, alt efter cyklus.
Selv ligger min 10 dage efter mens første dag

Anmeld

29. januar 2012

babymus77

Det var samme forklaring her:-) jeg fik også så tidlig en måned!!! Og vupti der blev jeg gravid:-) er 14+ 5 i dag og venter en lille dreng til sommer, så på manden NUuuuu;-))

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

trisse skriver:

Hej med dig
Ja det ser meget sådan ud.. I må bare i gang..
Min søster blev også pludselig gravid. Og så sagde jamen vi har kun haft sex en gang og det var 2 dage efter hendes mens var stoppet... Så hun har åbentbart også meget tidlig ægløsning.
Held og lykke til jer..
Kh. Kathrine

årh det var også tidligt 2 dage efter! 

Det er åbenbart meget forskelligt fra person til person så Jeg håber bare rigtig meget på at dette kan være vores chance nu! 

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Kan sagtens være forklaringen.

tror jeg nemlig også!

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det er faktisk meget forskelligt hvornår ÆL ligger
Mener faktisk man siger 9-14 dage efter, alt efter cyklus.
Selv ligger min 10 dage efter mens første dag

men ifølge min cyklus på ca 30 dage, så burde ÆL jo ikke ligge så tidligt. Men det er bare skønt at vi nu endelig ved det!  

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Det var samme forklaring her:-) jeg fik også så tidlig en måned!!! Og vupti der blev jeg gravid:-) er 14+ 5 i dag og venter en lille dreng til sommer, så på manden NUuuuu;-))

ej stort tillykke! håber at vi er lige så heldige så! Jeg har virkelig aldrig troet at min ÆL lå så tidligt... og jeg har imodsætning til mange andre, åbenbart ikke øget sex lyst under ÆL haha nærmest tværtimod... 

Anmeld

29. januar 2012

Aqnete

Nu har du testet positiv 

Så er det bare på ham :p

Men der går jo mellem 24-48 timer før du realt har ægløsning  

Men bare igang fra idag og et par dage frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.