Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja, nu bliver jeg nødt til at prøve at se om der findes andre med samme problem for føler mig ret alene eller vi føler os alene med det...
Vores dejlige søn på 4 mdr. spiser og spiser og spiser lidt mere men vægten er stiger bare ikke... Det startede med den ikke steg nok, så steg den lidt igen og sidste 14 dage var der ingen vægtstigning overhovedet...
Vi er begyndt med grød og mos 2 gange dagligt i løbet af de sidste par dage... det ser ud til at resultere i at den ene dag spiser han det med stor appetit og dagen efter spiser han næsten intet.. idag har jeg kun fået omkring 90-100 ml erstatning i ham og derudover ammet ham.. men amningen har kun været i 10-20 minutter fremfor de 30 han plejer og det har været afbrudt et par gange undervejs hvor han skubber sig væk...
ihh troede ellers lige det gik så godt for han var begyndt med fast spise-soverytme og spiste bryst som sagt gennemsnitligt 30 min pr. gang og fik derudover en flaske MME på 90 ml inden han skulle sove for natten...
Så startede vi med grød og det gik også fint med rytmen med at han fik det som morgenmåltid, fik noget vand af et æggebæger sammen med og så fik han bryst efter bleskiftet som vi brugte som pause for at undgå det hele kommer retur...
Men ja nu aner jeg ikke rigtig hvad vi skal stille op...
Han nægtede overhovedet at smage på sin grød og mos idag... sad bare og blev sur.. ville gerne have noget af vandet at drikke... faktisk har det hele dagen virket lidt som om han kun har været tørstig...
Så er der andre med børn der spiser og spiser og så bare stadig ikke tager det på de skal/bør?
Anmeld