Det værste ved at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

MetteT

Arg.. Det værste ved at holde festen er at man ikk rigtig kan tillade sig at gå i seng.. Er sgu ved at være brugt.. Har nok ikke drukket sammenlagt mere end fem øl.. Så det er ikke fordi jeg er fuld eller noget, er bare ved at være træt.. Hva med jer, hva laver i i aften?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

TaAsJu

Kan ikke rigtig finde ro så jeg har tilbudt og hente manden og to kammerater når de er færdig med og være i biffen og har fået en øl eller to.. Så ligger i sengen og spille wordfeud og venter på de ringer

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Jeg venter på, at kunne gå i seng - lillepigen er næsten lige vågnet og håber på at hun snart falder i søvn igen. Manden ligger og sover på den modsatte sofa - snyd! Er ved at være rigtig træt nu...

Anmeld

29. januar 2012

th

MetteT skriver:

Arg.. Det værste ved at holde festen er at man ikk rigtig kan tillade sig at gå i seng.. Er sgu ved at være brugt.. Har nok ikke drukket sammenlagt mere end fem øl.. Så det er ikke fordi jeg er fuld eller noget, er bare ved at være træt.. Hva med jer, hva laver i i aften?

Kram

er lige kommet hjem for ca1 time siden efter at have hentet den lille mand, som har fået dirra, troede ellers lige det var gået over. vi var til fest for første gang siden jeg blev gravid og efter jeg har født.

så måtte køre og venter nu på at kæresten kommer hjem

Anmeld

29. januar 2012

jydeinden

MetteT skriver:

Kram

slapper skam bare af.. er lidt træt :-) 

Anmeld

29. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg sidder og venter på at mine underboer slukker for deres ¤$&%#% musik, så jeg ENDELIG kan komme i seng. Det lyder som om, der står et techno band i min stue, så jeg sidder i køkkenet, som er det roligste sted i min lejlighed lige pt.

Mit soveværelse er lige over deres stue, så der er musikken endnu højere.

Heldigvis er det endnu ikke lykkedes dem at vække min datter, men jeg forventer det sker ganske snart.

(undskyld det sure opstød - men du spurgte selv )

Anmeld

29. januar 2012

MetteT

PT skriver:

Jeg sidder og venter på at mine underboer slukker for deres ¤$&%#% musik, så jeg ENDELIG kan komme i seng. Det lyder som om, der står et techno band i min stue, så jeg sidder i køkkenet, som er det roligste sted i min lejlighed lige pt.

Mit soveværelse er lige over deres stue, så der er musikken endnu højere.

Heldigvis er det endnu ikke lykkedes dem at vække min datter, men jeg forventer det sker ganske snart.

(undskyld det sure opstød - men du spurgte selv )

Ud fra dit indlæg er jeg glad for at vi bor i eget hus og ikk generer nogle naboer..  For lige pt er der godt knald på anlægget.. Men jeg har nu sneget mig ind i soveværelset og er vist gået i seng... 

Anmeld

29. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MetteT skriver:

Ud fra dit indlæg er jeg glad for at vi bor i eget hus og ikk generer nogle naboer..  For lige pt er der godt knald på anlægget.. Men jeg har nu sneget mig ind i soveværelset og er vist gået i seng... 

Du er da en fantastisk værtinde  (ment kærligt og ikke som kritik, hvis du skulle være i tvivl )

Jeg kan godt lide at bo i lejlighed, men jeg HADER mine underboer og på mandag får min udlejer endnu en klage fra mig.

Jeg anser mig selv som værende forstående for unge menneskers behov for et konstant højt musik niveau og behov af at feste - men jeg er ved at have fået nok. Du skulle prøve og komme og se, hvor vildt det går for sig - mine møbler hopper af deres musik

Men jeg er også sikker på, dine naboer er glade for, at de ikke bor 30 cm fra jer

Anmeld

29. januar 2012

MetteT

PT skriver:

Du er da en fantastisk værtinde  (ment kærligt og ikke som kritik, hvis du skulle være i tvivl )

Jeg kan godt lide at bo i lejlighed, men jeg HADER mine underboer og på mandag får min udlejer endnu en klage fra mig.

Jeg anser mig selv som værende forstående for unge menneskers behov for et konstant højt musik niveau og behov af at feste - men jeg er ved at have fået nok. Du skulle prøve og komme og se, hvor vildt det går for sig - mine møbler hopper af deres musik

Men jeg er også sikker på, dine naboer er glade for, at de ikke bor 30 cm fra jer

Hehe.. Vi holder fætter/kusine fest for min mands side af familienIOC den ene kusine og svigerinden har opdaget mig, men de  har nu selv været her inde og sige go nat.. Så de er også gået i seng nu.. Så nu er det knejterne der styrer det..  Men apropo det med mange fester, så er det nok den første vi har holdt siden vi fik vores første barn for tre et halvt år siden.. Så tror ikk vi er de værste naboer.. Men hold op hvor kan jeg godt følge dig.. Det må være noget så frusterende.. Og særligt med små børn..

Anmeld

29. januar 2012

Annana89

Sidder ved toget og venter på manden! Det var ikke med min gode vilje jeg gad hente ham så sent og nu har han lige meddelt at han ikke  ved hvad tid toget kommer ind fordi en eller anden er blevet slået ned i toget!!!! 

Det eselvfede synd for vedkommende, men helt ærligt kan jeg ikke tænke på så meget andet en hvor træt jeg er, hvor koldt det er og hvor frusterende det er jeg ikke ved hvor længe jeg skal sidde her og vente!

Er så træt (og gravid) at jeg næsten har lyst til at sætte mig til at tude over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.