Bukser til sølvbryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Mine forældre har sølvbryllup til april og jeg skal jo selvfølgelig med.

Jeg står bare i det problem at jeg stadig ikke kan smide de 20 kg jeg har taget på efter jeg fik min søn, så kan ikke passe mit gamle tøj...

Det eneste festtøj jeg har er en sort kjole, men jeg synes den er for nedringet til et sølvbryllup. Kan jeg tillade mig at komme i nogle pæne bukser og en pæn bluse? Især når jeg nu er sølvbrudeparrets datter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

jydeinden

Malle skriver:

Mine forældre har sølvbryllup til april og jeg skal jo selvfølgelig med.

Jeg står bare i det problem at jeg stadig ikke kan smide de 20 kg jeg har taget på efter jeg fik min søn, så kan ikke passe mit gamle tøj...

Det eneste festtøj jeg har er en sort kjole, men jeg synes den er for nedringet til et sølvbryllup. Kan jeg tillade mig at komme i nogle pæne bukser og en pæn bluse? Især når jeg nu er sølvbrudeparrets datter?

altså nu kender jeg flere kvinder som aldrig går i kjole, eller nederdel for den sags skyld så kan da ikke se hvorfor du ikke skulle kunne det :-) man skal da gå i det man føler sig godt tilpas i. 

Anmeld

28. januar 2012

trunte89

Jeg havde bukser på til mine forældres sølvbryllup. (stod så godt nok også i køkkenet det meste af dagen)
Er ikke noget vi går op i i min familie. Vi kommer i det der passer os

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

Jeg tilføjer lige et billede af den sorte kjole og af den bluse jeg tænkte på...

Bare så I har lettere ved at forstå hvad jeg mener...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes begge dele ser rigtig fint ud! Hvis du evt gerne vil ha kjolen på, ku du jo tá en lille cardigan over, men syntes nu ik den ser så nedringer ud! Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

StineW79 skriver:

Syntes begge dele ser rigtig fint ud! Hvis du evt gerne vil ha kjolen på, ku du jo tá en lille cardigan over, men syntes nu ik den ser så nedringer ud! Vh stine

Det er lige så meget det faktum at kjolen er sort...

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Malle skriver:

Det er lige så meget det faktum at kjolen er sort...

Det syntes jeg overhovedet ik gør noget ( de få fine kjoler jeg ejer er alle sorte ) Det er jo en klassiker!! Så ka du tage nogle farverige smykker på farvet sko og taske og en farvet cardigan på!! Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

StineW79 skriver:

Det syntes jeg overhovedet ik gør noget ( de få fine kjoler jeg ejer er alle sorte ) Det er jo en klassiker!! Så ka du tage nogle farverige smykker på farvet sko og taske og en farvet cardigan på!! Vh stine

jeg har aldrig rigtig brugt smykker og taske.

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Malle skriver:

jeg har aldrig rigtig brugt smykker og taske.

Syntes du ska gøre som du har det bedst med. Toppen er også rigtig flot og jeg ku selv finde på at vælge begge dele. Så ja det er et svært valg du står med! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.