Mgp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Zafir

Godt show! Syntes det er super Fedt, at ungerne har deres show. Idun elsker det. Synes deltagerne er gode endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Isabella_mor

MissMaria skriver:

Ser og ser - TV´et er da tændt på DR1 - har nok mere fokus på baby.dk end MGP.....

Men er alene hjemme, så ingen anden end jeg kan jo have tændt for det - men synes jo også det er meget hyggeligt, og ikke mindst at de er super seje, tænk de tør stille sig op på scenen og synge

ja det er sgu modige... 

Anmeld

28. januar 2012

Munder

Synes dog det er trist at hverken sang 2 eller 9 gik videre. Det var klart vores favoritter!

Pigen i sang 9 er da bare for sød

Anmeld

28. januar 2012

Isabella_mor

Munder skriver:

Synes dog det er trist at hverken sang 2 eller 9 gik videre. Det var klart vores favoritter!

Pigen i sang 9 er da bare for sød

jeg kunne bedst lide nr 1 og nr 8... 

Anmeld

28. januar 2012

Munder

Og sådan endte MGP her på matriklen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2012

HelleBelle

Vi var ude at se det det var virkelig en FEST!! (bare synd det er så sent, for Malte 7år var ret træt til sidst)

Men fedt show og super stemning.

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

isabellamor skriver:

haha så er jeg den eneste der sidder alene og ser det. og jeg er faktisk ikke flov over det... 

jeg syntes de er søde de børn... niveauet er enormt højt i forhold til da jeg var de der 13-15 år gammel... men de er søde alle sammen

haha, vi sad nu 4 voksne mennesker uden børn og så det.. synes det er meget godt, og kan ikke lade være med at få et smil på læben af de børn der tør stille sig op og synge derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.