Nogen der har nogle forslag..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Sitrani

Hvad har I andre gjort, da jeres små begyndte at krybe/kravle rundt?

Min datter kan skubbe sig bagud.. Hun er begyndt at tage fat i ting der ligger rundt omkring. Hvilke foranstaltninger gør/gjorde I..? Hvilke sikkerhedsprincipper skal vi tage højde for?
Jeg mener, skal vi bare lade tingene stå, og så må hun lære med tiden, at hun ikke skal pille, eller skal vi flytte tingene ud af hendes rækkevidde..? Og hvornår stiller man dem så tilbage igen?

Og noget helt andet.... Nogen der har erfaring med baby-tegnsprog? Jeg vil gerne bruge det til min datter.. Nogen med erfaring i det..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

tinasmor

STN skriver:

Min datter kan skubbe sig bagud.. Hun er begyndt at tage fat i ting der ligger rundt omkring. Hvilke foranstaltninger gør/gjorde I..? Hvilke sikkerhedsprincipper skal vi tage højde for?
Jeg mener, skal vi bare lade tingene stå, og så må hun lære med tiden, at hun ikke skal pille, eller skal vi flytte tingene ud af hendes rækkevidde..? Og hvornår stiller man dem så tilbage igen?

Og noget helt andet.... Nogen der har erfaring med baby-tegnsprog? Jeg vil gerne bruge det til min datter.. Nogen med erfaring i det..?

Hej Opper dig lige da du ingen svar har fået. Her sørgede vi bare mest for der ikke var småting på gulvet (nemmere sidste gang, nu har vi en datter på 3 med massere af bittesmå babieting) og så havde vi et par af køkkenskabene låst fast med sådan noget sikkerhedsting.

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Må nok indrømme at vi ik gjorde ret meget, andet end at fjerne småting fra gulvet. Nu er thea blevet 3 år og vi ka stadig ha alt stående uden hun går i det. Ka sige at hun bare har lært det helt naturligt! Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

LR85

STN skriver:

Altså man flytter tingene hun kan komme til skade ved og som de kan ødelægge.

Du kan jo ikke lære et 6+ måneders barn a de ikke må røre noget. De kan ikke konsekvensberegne og forstå på den måde før de er 2 år.

Du må flytte tingene hvis du ikke vil have unødige konfrontationer med dit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.