Føler mig utilstrækkelig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Puha - endnu en af de dage, hvor tankerne får frit løb og jeg bliver i tvivl om mit eksistensgrundlag

Jeg er studerende og prøver netop nu 3 uddannelse. Jeg føler mig ikke til rette i det, men ved heller ikke hvad jeg ellers skulle! Jeg lever ikke op til mine egne forestillinger om en god kæreste eller en god mor. Jeg er overvægtig og KAN ikke tabe mig.

Mit humør svinger helt vanvittigt. Jeg føler bare at hele livet er en kamp om overlevelse og jeg føler mig virkelig sjældent tilfreds og lykkelig. Jeg er typen, som skifter ud konstant. Vi har flyttet 4 gange på 4 år og er klar på at flytte igen. Kigger på nye uddannelser, hundehvalpe og tøj HVER dag. Jeg kan IKKE leve i nuet - aarrhh!

Jeg har gået til psykolog i et halvt års tid, men synes ikke rigtig at det giver noget, så droppede det her før jul.

Hvad pokker skal jeg gøre? Er der andre, som har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Den forsvandt hurtigt. Er der ingen, som har/har haft det sådan eller som har nogle gode råd til mig?

Anmeld

28. januar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Hej piger!

Puha - endnu en af de dage, hvor tankerne får frit løb og jeg bliver i tvivl om mit eksistensgrundlag

Jeg er studerende og prøver netop nu 3 uddannelse. Jeg føler mig ikke til rette i det, men ved heller ikke hvad jeg ellers skulle! Jeg lever ikke op til mine egne forestillinger om en god kæreste eller en god mor. Jeg er overvægtig og KAN ikke tabe mig.