Kære anonyme
(lagt indlæg comming up...)
Jeg fundere over hvor gammel du er??
Jeg er selv 26 år og er overhoved ikke tilnærmelsesvis færdig uddannet noget som helst.
Jeg har været gået igang med ca. 3 forskellige uddannelser og har taget en HG2 og droppede ud af en HF.. Nu jeg igang med noget nyt..
Jeg har været utrolig frustreret igennem mit liv over det med uddannelse også, for jeg har heller ALDRIG fundet noget jeg var glad ved. Og det er SÅ svært at finde ud af når man træder vande sådan altid på det punkt..
Det jeg er gået igang med nu er lidt et usikkert hop ud i noget jeg aldrig har turde satse på. Det er en ret usandsynlig karriere men man kan lige så godt forsøge hvis det er noget man finder tilfredshed ved.
Jeg har været igennem en del ting- stres, depression.. Med krydderier af livets ellers "søde" (ironisk...) overraskelser til en...
Jeg synes bestemt at du skal fortsætte med at gå til psykolog. Og hvis du ikke føler at du kommer nogle vejne, så er det sandsynligvis fordi du ikke har den rette kemi med din psyk.
Jeg har haft 4 forskellige og den sidste har jeg bare været så glad for og har virkelig udviklet mig.
Og selvfølgelig kan du tabe dig. Det er ikke noget din krop ikke er i stand til, det handler bare om den rette motivation og så at finde den helt rette motionsform for dig. Fx noget du finder sjovt. HVis du ikke gider fitness kan det være du synes det er sjovt at danse eller gå regelmæssigt i svømmehallen.
Og som en i et andet indlægf skriver, så tror jeg at det er rigtigt at man på et tidspunkt rammer et ounkt hvor man bliver træt af at være frustreret og usikker.. Og så tager man nogle førebeslutninger eller lære at tage tingene mere afslappede.
Jeg ved ikke hvor meget mine ord vil hjælpe. Men du er i hvert fald ikke den eneste med sådanne problemer..
VH A i 16. uge 
Anmeld