Caroline og mor leger med lego :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Maja_4000

Caroline har feber på 4. dagen , men idag går det da LIDT bedre .. Så vi har leget med duplo Vi har lige hentet mit gamle hos mine forældre , så det vækker jo minder

Lige lidt billeder af mors "hus" og Caroline som IKKE synes det er interessant Men til gengæld gemmer duploklodser i en bøtte og en duplebil på hendes legetøj (;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

An&Jo

århh det vækker minder med det gamle duplo, ville ønske min mor havde gemt mit.. :/

man kunne få så mange fine ting dengang, nu kan man så vidt jeg ved ikke få køkken osv..

Men hvor ser det ellers hyggeligt ud

Anmeld

28. januar 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

århh det vækker minder med det gamle duplo, ville ønske min mor havde gemt mit.. :/

man kunne få så mange fine ting dengang, nu kan man så vidt jeg ved ikke få køkken osv..

Men hvor ser det ellers hyggeligt ud

Nej , jeg har heller ikke set det i butikkerne .. Meget mystisk

Og det var også rigtig hyggeligt ;D

Anmeld

28. januar 2012

Nessie

Det ser rigtig hyggeligt ud

Godt man lege med moe, selvom man er syg

Anmeld

28. januar 2012

Kvist

Maja_4000 skriver:

Caroline har feber på 4. dagen , men idag går det da LIDT bedre .. Så vi har leget med duplo Vi har lige hentet mit gamle hos mine forældre , så det vækker jo minder

Lige lidt billeder af mors "hus" og Caroline som IKKE synes det er interessant Men til gengæld gemmer duploklodser i en bøtte og en duplebil på hendes legetøj (;

Det vækker godtnok minder.. har også stadig mit det gamle, men min mor vil ikke udlevere det, det skal blive der til når børnebørnene kommer

Anmeld

28. januar 2012

Maja_4000

Kvist skriver:

Det vækker godtnok minder.. har også stadig mit det gamle, men min mor vil ikke udlevere det, det skal blive der til når børnebørnene kommer

Jeg sagde til min mor , at hvis vi ikke måtte få det skulle de sige det , for der var tilbud i Føtex efter jul Men hun synes det var dumt at løbe en hel masse , når de havde det .. Så vi fik det med hjem Hehe

Anmeld

28. januar 2012

Kvist

Maja_4000 skriver:

Jeg sagde til min mor , at hvis vi ikke måtte få det skulle de sige det , for der var tilbud i Føtex efter jul Men hun synes det var dumt at løbe en hel masse , når de havde det .. Så vi fik det med hjem Hehe

Albert har fået en del til jul så vi kan bygge herhjemme.. Men sjovt at se vi har også den røde bil din datter så diskret har forsøgt at gemme og klapvognen.. Dog har vi ikke køkkenet men et badeværelse istedet 

Anmeld

28. januar 2012

Maja_4000

Kvist skriver:

Albert har fået en del til jul så vi kan bygge herhjemme.. Men sjovt at se vi har også den røde bil din datter så diskret har forsøgt at gemme og klapvognen.. Dog har vi ikke køkkenet men et badeværelse istedet 

Badeværelse .. Det har jeg aldrig set Hehe

Anmeld

28. januar 2012

Kvist

Maja_4000 skriver:

Badeværelse .. Det har jeg aldrig set Hehe

Vi skal der ind i morgen, hvis jeg husker det kan jeg da lige tage et billede af det og smide ind 

Anmeld

28. januar 2012

Maja_4000

Kvist skriver:

Vi skal der ind i morgen, hvis jeg husker det kan jeg da lige tage et billede af det og smide ind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.