Til jer med flaskebørn - har lige et spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

lycly

Ja, ang afføring ! Min datter får flaske, og lige siden hun begyndte på mme har hun haft afføring højst 1 gang om dagen, nogen gange kun hver anden dag. Det har på ingen måde generet hende og hun har aldrig haft problemer med maven. Men nu er hun begyndt på at have afføring flere gange dagligt! Sådan, ikke bare tissebleer, men virkelig en ordentlig omgang. Hun er dog stadig ikke generet af det på nogen måde, det irriterer nok mig mere end det irriterer hende
Men er nysgerrig efter om I andre har oplevet det samme og om det bare er en periode?

Det skal lige siges at hun ikke får grød og er 6 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Den lykkelige

Præcis det samme skete i en periode med min datter da hun var 5 mdr.. hun er nu 11 mdr og gør det 1-2 gange om dagen  men får jo så også kun en flaske om dagen..

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Vores Alberte har også afføring hver dag, men nogle gange er det måske 2 eller 3 gange. Det er meget forskelligt hvordan det lige ser ud med de bleer, men som oftest er det kun et par gange hver dag.

Hun er 5 måneder.

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Happiness

Lukas har afførring minimun 2 gange hver dag! Og helst 3 gange Han får ondt i maven, og er pylret, hvis der ikke kommer minimum 2 bleer!

Anmeld

28. januar 2012

Clisolka

LunaLykke skriver:

Ja, ang afføring ! Min datter får flaske, og lige siden hun begyndte på mme har hun haft afføring højst 1 gang om dagen, nogen gange kun hver anden dag. Det har på ingen måde generet hende og hun har aldrig haft problemer med maven. Men nu er hun begyndt på at have afføring flere gange dagligt! Sådan, ikke bare tissebleer, men virkelig en ordentlig omgang. Hun er dog stadig ikke generet af det på nogen måde, det irriterer nok mig mere end det irriterer hende
Men er nysgerrig efter om I andre har oplevet det samme og om det bare er en periode?

Det skal lige siges at hun ikke får grød og er 6 mdr

Mens Isabella fik flaske kom der også min. 2 bleer om dagen - det var meget normalt for hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.