Fin middag, men kom han - næh :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Brokke indlæg - beklager på forhånd  ..

Jeg har fri-weekend, hvis man kan sige det sådan.

Og efter en uge med pres på, møder med advokater og i statsforvaltningen blev min kæreste og jeg enige om at fredag var afsat til god mad og afslapning.

Planen var at vi efter skole skulle i fredags-café sammen med nogle fra skolen (vi går på samme skole, men på to forskellige afdelinger)

Jeg ringer til min kæreste da jeg får fri og siger at jeg melder fra fordi jeg har fået mange lektier for i løbet af dagen, men at han jo bare kunne tage der ned en tur med de andre.

Aftalen var så at han tog der ned et par timer og kom hjem til mig bagefter.

Jeg handlede ind på vejen hjem, gik igang med lektier og stressede en smule over madlavningen.

Men han kom ikke.

Ringede til ham, og det var tydeligt at han var blevet meget fuld.
Han sagde han ville komme hjem til mig nu, men blev bare så ked af det - så sagde at han da bare kunne blive lidt endnu hvis han hyggede sig. Det lød jo sådan.
Han sagde han blev lidt og at han så kom hjem til mig.

Ringede til ham en times tid senere - der havde han været oppe at toppes med nogle og talte om en flænge ved kæben.
Han fortalte at han var på vej hjem til sig selv sammen med sin bror - i en helt anden by.

Så han havde altså ringet til hans bror for at blive hentet, uden at han overhovedet havde ringet til mig.

Ih hvor jeg følte mig r*vrendt!

Idag har jeg kun hørt fra ham kort, har konfronteret ham.

Jeg gider bare ikke rigtig være sur over det, det er mit liv for kort til. Men jeg er såret efter at have lavet lækker mad til ham og jeg. Og så bare blive brændt af.

Beklager det blev så langt, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Brokke indlæg - beklager på forhånd  ..

Jeg har fri-weekend, hvis man kan sige det sådan.

Og efter en uge med pres på, møder med advokater og i statsforvaltningen blev min kæreste og jeg enige om at fredag var afsat til god mad og afslapning.

Planen var at vi efter skole skulle i fredags-café sammen med nogle fra skolen (vi går på samme skole, men på to forskellige afdelinger)

Jeg ringer til min kæreste da jeg får fri og siger at jeg melder fra fordi jeg har fået mange lektier for i løbet af dagen, men at han jo bare kunne tage der ned en tur med de andre.

Aftalen var så at han tog der ned et par timer og kom hjem til mig bagefter.

Jeg handlede ind på vejen hjem, gik igang med lektier og stressede en smule over madlavningen.

Men han kom ikke.

Ringede til ham, og det var tydeligt at han var blevet meget fuld.
Han sagde han ville komme hjem til mig nu, men blev bare så ked af det - så sagde at han da bare kunne blive lidt endnu hvis han hyggede sig. Det lød jo sådan.
Han sagde han blev lidt og at han så kom hjem til mig.

Ringede til ham en times tid senere - der havde han været oppe at toppes med nogle og talte om en flænge ved kæben.
Han fortalte at han var på vej hjem til sig selv sammen med sin bror - i en helt anden by.

Så han havde altså ringet til hans bror for at blive hentet, uden at han overhovedet havde ringet til mig.

Ih hvor jeg følte mig r*vrendt!

Idag har jeg kun hørt fra ham kort, har konfronteret ham.

Jeg gider bare ikke rigtig være sur over det, det er mit liv for kort til. Men jeg er såret efter at have lavet lækker mad til ham og jeg. Og så bare blive brændt af.

Beklager det blev så langt, hehe.

hvis det var mig, var jeg blevet virkelig hidsig! ( er måske også lidt hysterisk anlagt) ..

men synes da det er stort af dig du ikke gider blive sur over det osv, men synes bare ikke det fair OVERHOVEDET at han brænder dig sådan af!

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

k skriver:

hvis det var mig, var jeg blevet virkelig hidsig! ( er måske også lidt hysterisk anlagt) ..

men synes da det er stort af dig du ikke gider blive sur over det osv, men synes bare ikke det fair OVERHOVEDET at han brænder dig sådan af!

Næh, jeg er også bare rigtig ked af det. Føler mig svigtet, netop fordi jeg havde brug for en hokus-pokus-mig-i-fokus-aften.

Hm, ja. Men han får da en opsang og tror da også jeg strammer lidt op nu her.

Har været meget large.
Vasker op, laver mad og vasker tøj, gør rent osv.

Men indtil nu har det ikke generet mig.

Vi bor jo ikke sammen og jeg skal alligevel lave tingene for mit barn. Men jeg bliver nok lidt mere firkantet nu.  

Anmeld

28. januar 2012

MamaLook

DET kan jeg godt forstå, du blev såret over  og nok en lille smule vred  (var jeg selv blevet..)

Jeg håber virkelig, din kæreste ved, hvad han har gjort galt - og gør det godt igen med romantisk middag, levende lys og leflen på HØJT plan ..

Anmeld

28. januar 2012

MamaLook

MamaLook skriver:

DET kan jeg godt forstå, du blev såret over  og nok en lille smule vred  (var jeg selv blevet..)

Jeg håber virkelig, din kæreste ved, hvad han har gjort galt - og gør det godt igen med romantisk middag, levende lys og leflen på HØJT plan ..

og at det bliver hokus-pokus-DIG-i-fokus 

(hehe, havde lige glemt det udtryk, tak for det)

Anmeld

28. januar 2012

Pullemulle

Jeg forstår godt at du er skuffet over ham. Det havde jeg også været. Jeg synes du skal tage en snak med ham, og gøre det helt klart for ham at du ikke synes at det var i orden.

Jeg tror desværre bare ikke at mænd kan se det samme som kvinder, de tænker simpelthen ikke over de samme ting. Når en kvinde siger at han kan blive lidt længere hvis han har det sjovt, så gør han det højst sandsynligt uden at tænke videre over det. Jeg tror ikke at han forstod, at du egentlig gerne ville have at han kom hjem. Men jeg forstår også godt at du ikke direkte ville bede han om at komme hjem, han burde jo komme af sig selv som aftalt. Men jeg tror desværre ikke der er andet for end at fortælle ham hvordan du havde og har det, og så håbe på at han tænker over det.

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

MamaLook skriver:

Dét gør han ikke, hehe.

Så godt kender jeg ham alligevel.

Ser ham ikke før - måske mandag ;-)

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Pullemulle skriver:

Jeg forstår godt at du er skuffet over ham. Det havde jeg også været. Jeg synes du skal tage en snak med ham, og gøre det helt klart for ham at du ikke synes at det var i orden.

Jeg tror desværre bare ikke at mænd kan se det samme som kvinder, de tænker simpelthen ikke over de samme ting. Når en kvinde siger at han kan blive lidt længere hvis han har det sjovt, så gør han det højst sandsynligt uden at tænke videre over det. Jeg tror ikke at han forstod, at du egentlig gerne ville have at han kom hjem. Men jeg forstår også godt at du ikke direkte ville bede han om at komme hjem, han burde jo komme af sig selv som aftalt. Men jeg tror desværre ikke der er andet for end at fortælle ham hvordan du havde og har det, og så håbe på at han tænker over det.

Jeg ved det  ..

Tror grunden til jeg sagde at han bare kunne blive var, at jeg ikke orkede at han kom hjem fuld og ikke kunen tage stilling til mine følelser.

Gad ikke tage hensyn til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.