Brokke indlæg - beklager på forhånd
..
Jeg har fri-weekend, hvis man kan sige det sådan.
Og efter en uge med pres på, møder med advokater og i statsforvaltningen blev min kæreste og jeg enige om at fredag var afsat til god mad og afslapning.
Planen var at vi efter skole skulle i fredags-café sammen med nogle fra skolen (vi går på samme skole, men på to forskellige afdelinger)
Jeg ringer til min kæreste da jeg får fri og siger at jeg melder fra fordi jeg har fået mange lektier for i løbet af dagen, men at han jo bare kunne tage der ned en tur med de andre.
Aftalen var så at han tog der ned et par timer og kom hjem til mig bagefter.
Jeg handlede ind på vejen hjem, gik igang med lektier og stressede en smule over madlavningen.
Men han kom ikke.
Ringede til ham, og det var tydeligt at han var blevet meget fuld.
Han sagde han ville komme hjem til mig nu, men blev bare så ked af det - så sagde at han da bare kunne blive lidt endnu hvis han hyggede sig. Det lød jo sådan.
Han sagde han blev lidt og at han så kom hjem til mig.
Ringede til ham en times tid senere - der havde han været oppe at toppes med nogle og talte om en flænge ved kæben.
Han fortalte at han var på vej hjem til sig selv sammen med sin bror - i en helt anden by.
Så han havde altså ringet til hans bror for at blive hentet, uden at han overhovedet havde ringet til mig.
Ih hvor jeg følte mig r*vrendt!
Idag har jeg kun hørt fra ham kort, har konfronteret ham.
Jeg gider bare ikke rigtig være sur over det, det er mit liv for kort til. Men jeg er såret efter at have lavet lækker mad til ham og jeg. Og så bare blive brændt af.
Beklager det blev så langt, hehe.