Hjælp til navlepiercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.162 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Mutti2B

Jeg har en navlepiercing, som jeg gerne vil ha ud, men den sidder godt fast! Det er en ring med en kugle. Den har aldrig været ude i de 17 år jeg har haft den, så aner faktisk ikke hvordan man gør. Jeg har prøvet at skrue kuglen løs og prøvet at åbne ringen ved at sætte en saks ind i ringen, men intet hjælper! Lortet sidder fast .

Hjæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MyLittleBaby

Mutti2B skriver:

Jeg har en navlepiercing, som jeg gerne vil ha ud, men den sidder godt fast! Det er en ring med en kugle. Den har aldrig været ude i de 17 år jeg har haft den, så aner faktisk ikke hvordan man gør. Jeg har prøvet at skrue kuglen løs og prøvet at åbne ringen ved at sætte en saks ind i ringen, men intet hjælper! Lortet sidder fast .

Hjæææælp

Da min madonna piercing sad fast gik jeg ned til pierceren, og han klippede den over og tog den ud for mig 

Anmeld

28. januar 2012

roenlund

hvis det er den type ring jeg tror det er så er metoden med saksen den "rigtige" eller to tænger og så hiver du ringen fra hinanden...

Anmeld

28. januar 2012

Annana89

Jeg tror faktisk det vil være lettest at få en piercer til at hjælpe dig af med den! Hvis den har siddet i 17 år uden at være åbnet så er den nok nærmest forstenet sig fast! 

Anmeld

28. januar 2012

Dinna88

Tag plastikhandsker på og vupti

Min tungepiercing sad fast.. Jeg brugte TO timer på at få den ud med diverse midler, bl.a. en tang.. Det eneste der til sidst virkede var plastikhandskerne. 

Anmeld

9. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Tag plastikhandsker på og vupti

Min tungepiercing sad fast.. Jeg brugte TO timer på at få den ud med diverse midler, bl.a. en tang.. Det eneste der til sidst virkede var plastikhandskerne. 

Havde du aldrig haft skruet kuglerne på staven fra hinanden?
Jeg er godt på vej mod mit 2. år med denne stav i tungen, og har kun fået skiftet en gang- da jeg ikk selv tør Så sidder helt og bliver nervøs

Anmeld

10. maj 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Havde du aldrig haft skruet kuglerne på staven fra hinanden?
Jeg er godt på vej mod mit 2. år med denne stav i tungen, og har kun fået skiftet en gang- da jeg ikk selv tør Så sidder helt og bliver nervøs

Nej, det havde jeg ikke! han havde dæme skruet dem godt på Det gjorde så hammer ondt i den aften..

Anmeld

10. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Nej, det havde jeg ikke! han havde dæme skruet dem godt på Det gjorde så hammer ondt i den aften..

Wouw... Jeg skruer tit min. Men aldrig helt af for hvis det går galt ved jeg sq ikk hva jeg skal gøre tør jo ikk skifte.. mega pinligt

Anmeld

10. maj 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Wouw... Jeg skruer tit min. Men aldrig helt af for hvis det går galt ved jeg sq ikk hva jeg skal gøre tør jo ikk skifte.. mega pinligt

Jamen, du kan jo altid gå til en piercer og få dem til at hjælpe, så mon ikke det går Jeg ville ikke skrue i mine fordi jeg ikke ville risikere at tage dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.