Morsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

HA87

Min søn er knapt 3,5 måned. Han er blevet morsyg her de sidste 14 dage. Vi var ude igår hos familie, hver gang han blev taget op af min far eller andre så blev han vildt ked af det med tårer og alt muligt. Ligeså snart jeg tog ham så stoppede han. Han er normalt en meget glad dreng der stort set aldrig græder. Hvis han lå på gulvet og de kom ned og snakkede med ham så snakkede han til dem og smilte. Har aldrig været pylret eller noget han har fra fødslen af været meget vant til at blive holdt af andre. Hvordan tackler man det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Jonatansmor

HA87 skriver:

Min søn er knapt 3,5 måned. Han er blevet morsyg her de sidste 14 dage. Vi var ude igår hos familie, hver gang han blev taget op af min far eller andre så blev han vildt ked af det med tårer og alt muligt. Ligeså snart jeg tog ham så stoppede han. Han er normalt en meget glad dreng der stort set aldrig græder. Hvis han lå på gulvet og de kom ned og snakkede med ham så snakkede han til dem og smilte. Har aldrig været pylret eller noget han har fra fødslen af været meget vant til at blive holdt af andre. Hvordan tackler man det??

Mor holder godt fast og venter på det overståes.... Jeg har en dreng på 19 måneder, han er morsyg på 3 uge nu. Kan intet. Ikke en gang gå ud og tisse i fred. Og stod det til ham var han også med i bad om morgenen.

Kan fortælle dig det samme som alle andre fortæller mig: det er en fase, det går i sig selv igen og du kan intet stille op for at forhindre det.

Hvis du er så heldig at I bor sammen med faderen, kan jeg fortælle dig at baby også skal igennem far-faser hvor det så bare er hans tur. Det betragter jeg som et plaster på såret når jeg står og skal putte mascara på og drengen kun vil hænge på højre hofte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.