Drengebånd til dåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

TrineMine86

Äiti Bianca skriver:

Jer som har fået døbt jeres drengebørn i dåbskjole/tøj med bånd, hvad farve bånd havde i til de små gutter?

Sæt gerne billed ind, jeg søger inspiration, har nogle ideer til båndets farve osv. men vil lige se og høre hvad i andre har haft af ideer.

Vi ville ikke have det traditionelle blå bånd, så da yndlingsfarven herhjemme er Limegrøn, så blev det temaet for dåben

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

lio

AnneBJ skriver:

Turkis 

Sjovt at kameraet driller med farverne.. begge fede

Anmeld

28. januar 2012

K&S

LOUISEHOBRO skriver:

Mine drenge er døbt i min families dåbskjole, hvor alles navne er skrevet på samt dåbsdato.

Viktor vores 1. dreng havde ´lyseblå bånd  på.

Gustav vores 2. dreng havde mørkere blå bånd på- vel nok hvad man kalder kobolt blå.

Og Marius vores 3. dreng skal døbes i næste måned og han skkal have rigtig mørkeblå bånd på. det har jeg dog ingen billeder af endnu

Håber det hjælper dig.

/Louise

Antons sløjfe var samme farve som det øverste billede :-) 

Anmeld

28. januar 2012

AnneBJ

Äiti Bianca skriver:

Sjovt at kameraet driller med farverne.. begge fede

Tror du har citeret forkert... Kameraet driller da ikke med farven? Det er samme dåbsbarn på begge billeder

Anmeld

28. januar 2012

lio

AnneBJ skriver:

Tror du har citeret forkert... Kameraet driller da ikke med farven? Det er samme dåbsbarn på begge billeder

ja, så langt er jeg med, men på min skærm er båndet ikke samme farve på begge billeder.

Anmeld

28. januar 2012

AnneBJ

Äiti Bianca skriver:

ja, så langt er jeg med, men på min skærm er båndet ikke samme farve på begge billeder.

Ej hvor mærkeligt Det er de på min.. 

Anmeld

28. januar 2012

lio

AnneBJ skriver:

Ej hvor mærkeligt Det er de på min.. 

sjovt.. (men begge farver fede) hehe...

Anmeld

9. februar 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Laijona Äiti skriver:

Jer som har fået døbt jeres drengebørn i dåbskjole/tøj med bånd, hvad farve bånd havde i til de små gutter?

Sæt gerne billed ind, jeg søger inspiration, har nogle ideer til båndets farve osv. men vil lige se og høre hvad i andre har haft af ideer.

Vi overvejer dåb her i foråret.  Jeg har i den sammenhæng en ide om støvet grøn, eller creme/lysgul bånd til vores søn. Synes De mørke farver  som f.eks kongeblå er til efterår/vinter dåb, og selv er jeg ikke så vild med de lyse blå nyancer.  

Har også tænkt at en orange eller brune nuancer kunne være flot. Særlig hvis kjolen er elfenbensfarvet/creme 

Anmeld

9. februar 2012

linefun

Laijona Äiti skriver:

Vi havde valgt et olivengrønt bånd til vores søn.
Vi blev gift samtidig og den grønne farve var et gennemgående tema til dagen.

Synes den oliven-grønne så flot ud til den hvide dåbskjole
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2012

lio

linefun skriver:

Vi havde valgt et olivengrønt bånd til vores søn.
Vi blev gift samtidig og den grønne farve var et gennemgående tema til dagen.

Synes den oliven-grønne så flot ud til den hvide dåbskjole

Virkelig fed og utraditionel farve. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.