øv hvor træls :( hvorfor alså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

MorTil4<3

Vores deglige dreng på 19 måneder er små syg og jeg aner bare ikk over hvorfor eller hva jeg skal gøre

det startede for 3 dage siden, knægten vågner om natten med opkast, men ingen feber eller lign,
og siden da har han været pyldret, ked af det, trist og i det hele taget utåelig jeg var selv syg den første dag med opkast og rigtig skidt, men kun den dag, og det er bare som om den ikk vil slippe ham

han kaster kun op om aftenen

så han appetit er lig med nul så ikk meget ryger ned...

nogen ideer derude om hvorfor

eller er der sygdom i omløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MortilCilas

Min søn har lige ligget med det samme, kun opkast aften eller nat, og virked okay om dagen, dog træt og pylret, intet mad ud over lidt riskiks og vand, han havde ingen feber eller noget. Men nede i vuggestuen har både forældre, pædagoger og ungerne det. Men søn started søndag aften, virked okay onsdag morgen og kom så afsted i vuggestue, men started først med at spise middags- og aftensmad lørdag.
Så er noget omløb.

Anmeld

28. januar 2012

MorTil4<3

MortilCilas skriver:

Min søn har lige ligget med det samme, kun opkast aften eller nat, og virked okay om dagen, dog træt og pylret, intet mad ud over lidt riskiks og vand, han havde ingen feber eller noget. Men nede i vuggestuen har både forældre, pædagoger og ungerne det. Men søn started søndag aften, virked okay onsdag morgen og kom så afsted i vuggestue, men started først med at spise middags- og aftensmad lørdag.
Så er noget omløb.

puuuu okay

så håber jeg snart det vil gå den anden vej igen

Anmeld

28. januar 2012

MortilCilas

MilleMus1988 skriver:

puuuu okay

så håber jeg snart det vil gå den anden vej igen

Det kan jeg godt forstå, det er ulideligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.