Jer der har fået kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Maja88

Jeg fik for knap 11 måneder siden kejsersnit...

men nu kommer mit spørgsmål...

hvis i rører på det synlige ar... føles det så ubehageligt/underligt indeni...

altså ikke bare lige stryger aret.. men fx klør derpå eller lignende...

jeg frygter jo lidt at hvis det bare er mig, at det ikke er helt som det skal være derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

twinboys

Maja88 skriver:

jeg frygter jo lidt at hvis det bare er mig, at det ikke er helt som det skal være derinde

det gjorde mit også og ved du hvad idag kan man slet ikke en gang næsten se det mere

Anmeld

28. januar 2012

smokin

Det er helt normalt. Alle nerverne er jo blevet skåret over, så du er "lam" i arret.. og det tager tid at gendanne følelsen. Nogle får aldrig følelsen til at gå væk... det vil altid være "sovende" eller hvad man nu siger.

Jeg fik mit for 20 måneder siden og tænker ikke så meget over det... men pludselig kan det klø eller være mærkeligt igen... 

Anmeld

28. januar 2012

Maja88

ja men det klør ikke men hvis jeg rører ved det føles det virkelig ubehageligt indeni... ikke udenpå men indeni

Anmeld

28. januar 2012

Maja88

Zette skriver:

Det er helt normalt. Alle nerverne er jo blevet skåret over, så du er "lam" i arret.. og det tager tid at gendanne følelsen. Nogle får aldrig følelsen til at gå væk... det vil altid være "sovende" eller hvad man nu siger.

Jeg fik mit for 20 måneder siden og tænker ikke så meget over det... men pludselig kan det klø eller være mærkeligt igen... 

ups glemte at citere, men se ovenfor

Anmeld

28. januar 2012

Nitz - <3 David

jeg syns mit ar føltet underligt inden i.. den indre syning føltes som om de havde syet et stykke gummi i nærmest.. svært at forklare.. men hvis du er bange for at der er noget galt så prøv at kig forbi lægen..
Gør det ondt i det.. eller virker det hævet?

Anmeld

28. januar 2012

smokin

Maja88 skriver:

ja men det klør ikke men hvis jeg rører ved det føles det virkelig ubehageligt indeni... ikke udenpå men indeni

Men hvordan mærkeligt? Gør det ondt? Jeg tror det er helt normalt. Mit ar var ubehageligt i lang tid efter.. og kan stadig være det.

Anmeld

28. januar 2012

Maja88

Zette skriver:

Men hvordan mærkeligt? Gør det ondt? Jeg tror det er helt normalt. Mit ar var ubehageligt i lang tid efter.. og kan stadig være det.

nej ikke ondt... men ubehageligt er nok bedst beskrevet

Anmeld

28. januar 2012

Maja88

Maja88 skriver:

nej ikke ondt... men ubehageligt er nok bedst beskrevet

det er ligetil som følelsen trækker op forbi navlen

Anmeld

28. januar 2012

marhemor

Maja88 skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde, og det er mere end 15 mdr siden nu...
Fra navlen og ned til og med arret sover min mave, og det er ubehageligt når andre rører ved det... Og selve arret er ubehageligt hvis man klør i det, det er næsten ligemeget hvor man har et ar, - synes jeg!

Jeg håber også at det bliver bedre, for jeg synes også at det er pænt generende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.