nogen ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

NinaNymannMadsen

vi skal holde barnedåb imorgen for vores dejlige prinsesse anne louise.

vi skal ha en gæstebog for det havde vi også til Asta Marias barnedåb. så tænke jeg lidt om vi skulle lave en med noget papir eller om vi skulle bruge den samme bog da det jo kun er få sider der er brugt fra Asta af. men kan vi godt gøre det, altså bruge den samme bog? eller skal vi bruge de gæstesidder der er i hendes "barnets bog" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

De3Guldklumper

vi skal holde barnedåb imorgen for vores dejlige prinsesse anne louise.

vi skal ha en gæstebog for det havde vi også til Asta Marias barnedåb. så tænke jeg lidt om vi skulle lave en med noget papir eller om vi skulle bruge den samme bog da det jo kun er få sider der er brugt fra Asta af. men kan vi godt gøre det, altså bruge den samme bog? eller skal vi bruge de gæstesidder der er i hendes "barnets bog" ?

Altså hvis den i brugte sidst er en gæstebog kan i da sagtens genbruge den.

Så bliver det jo familiens gæstebog og så kan den jo bruges til andre anledninger i fremtiden også.

Men hvis der specifikt står gæstebog ved Asta Marias dåb så synes jeg ikke i kan bruge den.

Anmeld

28. januar 2012

lio

Det eneste jeg synes er synd ved at bruge den samme, er hvis de evt. vil/skal have/få dem med sig når de er store og så er det samlet i én bog.

Anmeld

28. januar 2012

NinaNymannMadsen

Pylle3 skriver:

Altså hvis den i brugte sidst er en gæstebog kan i da sagtens genbruge den.

Så bliver det jo familiens gæstebog og så kan den jo bruges til andre anledninger i fremtiden også.

Men hvis der specifikt står gæstebog ved Asta Marias dåb så synes jeg ikke i kan bruge den.

der ståe inde i den asta marias dåb, men det er jo også bare for at markere at det der er skrevet i den er fra den dag af. så kunne jo sagtens også skrive på en anden side Anne Louises dåb så man kan se at det der står i den der efter er der fra. men ellers er der også gæstesidder i hendes barnets bog

Anmeld

28. januar 2012

NinaNymannMadsen

Äiti Bianca skriver:

Det eneste jeg synes er synd ved at bruge den samme, er hvis de evt. vil/skal have/få dem med sig når de er store og så er det samlet i én bog.

ja okay det kan jeg godt se.
det ville jo være synd ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.