Hvad havde i på til dåben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anette&Sophia

Jeg er i det største tøjdilemma, specielt fordi jeg stadig har min dejlige mave efter graviditen, ( den er selvfølgelig ikke stadig helt rund og stor, men der er da lidt mere i siderne og så lidt løst foran hæhæ ) 

Må jeg se hvad i havde på, til jeres børn dåb? :-)
- så jeg evt kan få nogle gode ideér  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Fenja09

Ved ikke lige om jeg har billeder på denne pc, men jeg valgte en sort kjole med lange ærmer, en smule nedringet der gik til knæene og så havde jeg et pink tørklæde på, samt habitjakke og støvler. Det var ret koldt, min datter blev døbt 20 Nov

Som mange andre, så anser jeg ikke sort for en kedelig eller "trist" farve - jeg går meget i sort, næsten kun sort. Synes man skal tage noget på, man har det rigtig godt i.

Mit store dilemma var at jeg skulle finde noget der var lidt løst ved maven ( pga. graviditetsdelle ) og så skulle den være nedringet fordi jeg stadig ammede. Derudover skulle den også være forholdvis varm og anstændig

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er i det største tøjdilemma, specielt fordi jeg stadig har min dejlige mave efter graviditen, ( den er selvfølgelig ikke stadig helt rund og stor, men der er da lidt mere i siderne og så lidt løst foran hæhæ ) 

Jeg maglede stadig at tabe 8-9 kg på det tidspunkt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2012

Ciss

Anette&Sophia skriver:

Med nr to havde jeg en let sommerlig kjole med empire-liv og en lille jakke over. Det fungerede rigtig godt. Har desværre ikke lige et billede.

Anmeld

28. januar 2012

Anette&Sophia

Fenja09 skriver:

Ved ikke lige om jeg har billeder på denne pc, men jeg valgte en sort kjole med lange ærmer, en smule nedringet der gik til knæene og så havde jeg et pink tørklæde på, samt habitjakke og støvler. Det var ret koldt, min datter blev døbt 20 Nov

Som mange andre, så anser jeg ikke sort for en kedelig eller "trist" farve - jeg går meget i sort, næsten kun sort. Synes man skal tage noget på, man har det rigtig godt i.

Mit store dilemma var at jeg skulle finde noget der var lidt løst ved maven ( pga. graviditetsdelle ) og så skulle den være nedringet fordi jeg stadig ammede. Derudover skulle den også være forholdvis varm og anstændig

/Fenja

Det lyder faktisk også fedt nok  Jeg tror bare jeg skal passe på at det ikke bliver for mørkt fordi jeg har mørkt hår, men jeg er heller ikke helt lækker brun endnu, men godt på vej  ( har et lille mål inden barnedåben hæhæ )

Jeg har samme dilemma som du havde, nemlig den der kære delle. iiih den er træls. overvejer faktisk lidt at prøve sådan en "stram-ind ting", i håb om at det hjælper, så tøjudvalget er lidt større 

Anmeld

28. januar 2012

cecilie1984

Anette&Sophia skriver:

Vi kørte lilla tema og havde en lilla kjole på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2012

Anette&Sophia

cecilie1984 skriver:

Vi kørte lilla tema og havde en lilla kjole på.

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Anette&Sophia skriver:

Det lyder faktisk også fedt nok  Jeg tror bare jeg skal passe på at det ikke bliver for mørkt fordi jeg har mørkt hår, men jeg er heller ikke helt lækker brun endnu, men godt på vej  ( har et lille mål inden barnedåben hæhæ )

Jeg har samme dilemma som du havde, nemlig den der kære delle. iiih den er træls. overvejer faktisk lidt at prøve sådan en "stram-ind ting", i håb om at det hjælper, så tøjudvalget er lidt større 

Jeg har faktisk også meget mørkt hår - tror ikke at det kan blive mere brunt hehe Men, ja hvis man så har sort tøj på falder det meget sammen - det tænker jeg så ikke så meget over, når jeg altid går i sort

Håber du finder noget rigtig lækkert du kan have på

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Anette&Sophia

Fenja09 skriver:

Jeg har faktisk også meget mørkt hår - tror ikke at det kan blive mere brunt hehe Men, ja hvis man så har sort tøj på falder det meget sammen - det tænker jeg så ikke så meget over, når jeg altid går i sort

Håber du finder noget rigtig lækkert du kan have på

/Fenja

Det håber jeg dælme også! hæhæ.

Anmeld

28. januar 2012

tinasmor

Et par leggins og en flot A-formet silketop som skulte det meste af babymaven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.