Vi var til samtale i eftermiddags med præsten...
Jeg valgte at tage Julie med fordi det er den samme præst som døbte hende som skal døbe Lina... 
Jeg synes at han skulle se hvor stor hun er blevet...
Julie fik rigtig charmeret sig ind på ham og hans hund... Så vi fik også en hyggelig snakke med hans søde døve hund... 
Nå vi skulle ind på hans kontor og snakke om dåben... Der er 2 dåbe og Lina skal døbes først, da de køre efter hvem der ringer først...
Der er virkelig sket ændringer med dåb i deres kirke siden Julie blev døbt... Det gør mig endnu mere nervøs...
Førhen skulle vi bare sætte os ind i kirken når vi kom, det skal vi ikke denne gange... Denne gang her skal vi mødes med præsten og den anden familie i våbenthuset/venteværelset...
Når kirkeklokkerne begynder og ringe og musikken begynder at spille, så skal vi gå op af kirkegulvet sammen med præsten, som til et bryllup... Puuh, det er første gang jeg skal prøve lige netop det mht. dåb... Så skal gæsterne i kirken rejse sig for os...
Vi skal bare følge med præsten op til alteret, der er stillet stole til begge os familier... Der skal vi så sidde indtil børnene er døbt og derefter plante os nede i kirken sammen med de andre...
Puuuh.... Jeg har enormt let til tåre... Selv da vi kørte fra præsten... 

Men hey... Måske jeg får en lille fornemmelse af hvordan det er at gå op af kirkegulvet, til den dag jeg skal giftes... 

Hold op hvor er jeg spændt på det hele nu og samtidig herre nervøs.... 

Anmeld