Hvad lytter I til for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvad for noget musik hører I for tiden?...

Jeg har for tiden en kærlighed til kpop... Især BEAST...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

K&S

Malle skriver:

Jeg har hørt Rasmus Seebach hele dagen...! :-) 

Anmeld

28. januar 2012

KissMe

Ahh.. De er ogsaa gode... elsker Yoseop's stemme og Junhyung's rap... hmm....

Herhjemme er maknae i Block B hjoerne.... Han har sunget "It's not over" i den sidste time... sikke en maade at blive vaekket paa...

Ej, fedt... han og oppa er gaaet med Heesun og Nunsongie og A.J er begyndt at spille til D.A.P's Warrior... Du burde tjekke dem....

http://www.youtube.com/watch?v=wS6HhVI52pQ&feature=g-u-u&context=G2934dbaFUAAAAAAAKAA

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Skulle til at skrive for det meste "babygråd" 

Lytter faktisk ikke forfærdelig meget til musik, kun når radioen spiller i bilen

Anmeld

28. januar 2012

KissMe

Skulle til at skrive for det meste "babygråd" 

Lytter faktisk ikke forfærdelig meget til musik, kun når radioen spiller i bilen

Hehe.... ja.... Men nu er Malle's jo en stor mand paa 4...

Jeg selv er saa "heldig" at jeg bor sammen med min far, farmor og 4 broedre i alderen 27 til 15 saa her i huset er der konstant en der hoerer musik - og ofte flere samtidig...

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

KissMe skriver:

Hehe.... ja.... Men nu er Malle's jo en stor mand paa 4...

Jeg selv er saa "heldig" at jeg bor sammen med min far, farmor og 4 broedre i alderen 27 til 15 saa her i huset er der konstant en der hoerer musik - og ofte flere samtidig...

Ja, det minder mig jo om min teenagetid derhjemme hehe Nogle gange savner vi også at høre musik, men det bliver desværre bare ikke til så meget. Især ikke efter vi har fået Alberte - hun er ikke så gammel endnu  Meen kan da være at vi snart spiller "Albertes Bedste Børnesange" hehe

Anmeld

28. januar 2012

KissMe

Fenja09 skriver:

Ja, det minder mig jo om min teenagetid derhjemme hehe Nogle gange savner vi også at høre musik, men det bliver desværre bare ikke til så meget. Især ikke efter vi har fået Alberte - hun er ikke så gammel endnu  Meen kan da være at vi snart spiller "Albertes Bedste Børnesange" hehe

Tja... Da jeg kom hjem fra sygehuset tre dage efter at Heesun var foedt kom jeg hjem til de to yngste (15 og 16) spasse ud inde i stuen til en sang der hedder High High

og den eneste forskel paa musikken foer og efter hendes ankomst er lydstyrken....

http://www.youtube.com/watch?v=N1M0UKcq8ro

Anmeld

28. januar 2012

lio

på jobbet, radio så det er alle nye hits men hjemme elsker jeg at høre dolly parton når jeg er alene. 

Anmeld

28. januar 2012

Gaia

I hvert fald "run" med Leona Lewis smadder god sang ellers intet bestemt alt fra seebach over i enya og videre til leona  

Anmeld

28. januar 2012

trunte89

Her er det Sannes nye album.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.