hjælp til scrapbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Chris86

Skal til guldbryllup ved mine bedsteforældre, og vil lave en scrapbog til dem! Men hvad kan jeg sætte i, mangler gode ideer til sjove ting, så det ikke kun er billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Chris86

Slet ingen?

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

Kan du liste dig til at finde nogle gamle billetter eller lignende fra noget de har set/oplevet eller ting, der relaterer til dem og deres liv/kærlighed med/til hinanden, det er altid godt at bruge synes jeg

Anmeld

27. januar 2012

Chris86

Dot D skriver:

Kan du liste dig til at finde nogle gamle billetter eller lignende fra noget de har set/oplevet eller ting, der relaterer til dem og deres liv/kærlighed med/til hinanden, det er altid godt at bruge synes jeg

Rigtig go idé tror desværre bare ikke at de har gemt den slags ting

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

Chris86 skriver:

Rigtig go idé tror desværre bare ikke at de har gemt den slags ting

Hvis du kender til nogen af deres oplevelser, så kan du jo selv lave dem(billetter feks) print ud på lidt kraftigt papir og svært det så det ser gammelt ud, riv det ldt på kanterne så de ser slidte ud, det er faktisk ikke så svært. 

Det findes også flere forskellige "billet-udstansere" Tim Holz har lavet en ret fed én...... Søg på Tim Holz, så skal der nok komme noget frem

Anmeld

28. januar 2012

Chris86

Mangler viden om den 29 april 1962 og ideer til speciel gave

Anmeld

28. januar 2012

Chris86

Dot D skriver:

Hvis du kender til nogen af deres oplevelser, så kan du jo selv lave dem(billetter feks) print ud på lidt kraftigt papir og svært det så det ser gammelt ud, riv det ldt på kanterne så de ser slidte ud, det er faktisk ikke så svært. 

Det findes også flere forskellige "billet-udstansere" Tim Holz har lavet en ret fed én...... Søg på Tim Holz, så skal der nok komme noget frem

Super idé tak

Anmeld

28. januar 2012

AndreasMor84

Chris86 skriver:

Skal til guldbryllup ved mine bedsteforældre, og vil lave en scrapbog til dem! Men hvad kan jeg sætte i, mangler gode ideer til sjove ting, så det ikke kun er billeder

Hvad med nogle sange fra tidligere fester de har holdt? Hvis altså du har nogen? Gamle tegninger fra deres børnebørn, en side med musik de hørte da de mødte hinanden, deres interesser osv.
En gaveidé ku være et professionelt billede af børnebørn til at hænge op:-)

Anmeld

28. januar 2012

Chris86

AndreasMor2011 skriver:

Hvad med nogle sange fra tidligere fester de har holdt? Hvis altså du har nogen? Gamle tegninger fra deres børnebørn, en side med musik de hørte da de mødte hinanden, deres interesser osv.
En gaveidé ku være et professionelt billede af børnebørn til at hænge op:-)

Tak tak

Anmeld

28. januar 2012

Annana89

Hvis de har været ude og rejse kunne du finde billeder og materiale fra stederne.

Måske os gamle avisudklip hvis du kan skaffe det! Evt billeder affyring fra den han dr mødtes! Måske spørg om de vil fortælle hist om den gang de mødtes. Optag det og skriv det ind i bogen som en lille hist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.