Er der nogen der kan forklare mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvorfor min kæreste vælger at bruge sin tid om aftenen på at spille wordfeud???

Han arbejder stort set hver dag fra 6-16.30 så vi har kun et par timer sammen hver dag. Vi har to drenge som er 4 mdr og 2 1/2 år. 

Jeg syns jo at vi burde bruge tid sammen når den store dreng sover. Og at han burde nyde tiden med den lille. 

Men det er åbenbart mig den er gal med!? Har sagt at jeg syns det ku være dejligt hvis han nu ku være sammen med os i stedet. Har jeg sagt flere gange den sidste uge. Men han har ik ændret det. 

Er det mig der er gal på den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Han arbejder stort set hver dag fra 6-16.30 så vi har kun et par timer sammen hver dag. Vi har to drenge som er 4 mdr og 2 1/2 år. 

Jeg syns jo at vi burde bruge tid sammen når den store dreng sover. Og at han burde nyde tiden med den lille. 

Men det er åbenbart mig den er gal med!? Har sagt at jeg syns det ku være dejligt hvis han nu ku være sammen med os i stedet. Har jeg sagt flere gange den sidste uge. Men han har ik ændret det. 

Du kunne jo prøve at spille med ham? Eller interesserer det dig ikke? 

Min kæreste og jeg sidder ofte og nørder Wordfeud sammen  hehe. Så har vi gang i 3-4 spil, så vi hele tiden er i gang. Jeg synes det er hyggeligt

Men, med det sagt, hvis du ønsker at bruge tid sammen, og ikke med en mobil imellem jer, så synes jeg bestemt du skal tale med ham om det. Jeg siger tit til min kæreste, når jeg synes han bruger for meget tid på sin pc!  

Anmeld

27. januar 2012

Silas&Mille

Sagsøg opfinderen af spillet 

Kunne faktisk godt forestille mig at der er mange der oplever det, efter spillet er blevet SÅ populært.

Her sidder kæresten ved computeren i stedet for, men pt genere det mig ikke. Silas sover og jeg har tid til bare at slappe af, men er så også højgravid (8 dage til termin) så det er nok anerledes.
Men det ændre sig nok snart når vi bliver forældre til to lige om snart. 

Men ellers nej. Jeg synes ikke det er dig der er gal på den. Synes du skal tage en god snak med kæresten og forklare ham at det er fint han spiller, men han må gøre det lidt mindre og tilbringe mere tid med jer. Som jeg har forstået spillet er det jo heller ikke noget man skal være logget ind på hele tiden.

Anmeld

27. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Kan godt forstå du synes det er træls, men det er måske hans måde at koble af på efter en lang arbejdsdag... Min kæreste sidder også tit enten foran computeren eller foran tv og ser sport når han kommer hjem hvor jeg gerne ville have han lavede noget sammen med mig, men nogle gange tror jeg bare man er nødt til at lade dem sidde og stene lidt.. Og så kan man jo en gang imellem/et par gange om ugen lave noget sammen... Tror mange mænd finder det afslappende at sidde og spille spil eller se tv uden hele tiden at skulle snakke med konen, lege med børn, eller være på på andre måder og de har jo også brug for at stresse af.. Jeg synes du skulle snakke med ham om at skiftes lidt, sådan at han nogle dage får lov at spille, mens han andre dage lægger mobilen og tager sig tid til dig og børnene.... For selvfølgelig skal han ikke spille hver dag...

Anmeld

27. januar 2012

Hollybaby

Lyder desværre meget velkendt Min kæreste er også meget glad for sine computerspil, som jeg synes er et total tidspilde! Men her er reglen dog, at han kun spiller når lillepigen sover, og vi ikke har nogle aftaler sammen. Jeg nyder også selv, at sidde på nettet, se bestemte serier og læse, og bare koble af, og det er jo egentlig også det, han gør foran skærmen.. men jeg forstår dig sørme godt!

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Du kunne jo prøve at spille med ham? Eller interesserer det dig ikke? 

Min kæreste og jeg sidder ofte og nørder Wordfeud sammen  hehe. Så har vi gang i 3-4 spil, så vi hele tiden er i gang. Jeg synes det er hyggeligt

Men, med det sagt, hvis du ønsker at bruge tid sammen, og ikke med en mobil imellem jer, så synes jeg bestemt du skal tale med ham om det. Jeg siger tit til min kæreste, når jeg synes han bruger for meget tid på sin pc!  

Jeg gider ik bruge min tid på at spille på tlf nej. Hvis vi ska hygge og spille sammen så ska det ik være via hver vores tlf. 

Har snakket med ham og sagt hvordan jeg har det men han blir bare irrIteret og gør det igen senere. 

Syns bestemt han burde nyde den meget meget korte tid han har med børnene. Han har 2-2 1/2 time hver aften med vores ældste. Hvorfor så bruge tid på at spille ?? Jeg forstår det ik

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Sagsøg opfinderen af spillet 

Kunne faktisk godt forestille mig at der er mange der oplever det, efter spillet er blevet SÅ populært.

Her sidder kæresten ved computeren i stedet for, men pt genere det mig ikke. Silas sover og jeg har tid til bare at slappe af, men er så også højgravid (8 dage til termin) så det er nok anerledes.
Men det ændre sig nok snart når vi bliver forældre til to lige om snart. 

Men ellers nej. Jeg synes ikke det er dig der er gal på den. Synes du skal tage en god snak med kæresten og forklare ham at det er fint han spiller, men han må gøre det lidt mindre og tilbringe mere tid med jer. Som jeg har forstået spillet er det jo heller ikke noget man skal være logget ind på hele tiden.

Godt at høre du ik syns jeg er gal på den :-)

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg gider ik bruge min tid på at spille på tlf nej. Hvis vi ska hygge og spille sammen så ska det ik være via hver vores tlf. 

Har snakket med ham og sagt hvordan jeg har det men han blir bare irrIteret og gør det igen senere. 

Syns bestemt han burde nyde den meget meget korte tid han har med børnene. Han har 2-2 1/2 time hver aften med vores ældste. Hvorfor så bruge tid på at spille ?? Jeg forstår det ik

Hmm, nej det kan jeg godt se! Jeg har sagt til min kæreste, at det er fint, at han gerne vil koble lidt af med sin pc, men det er efter Benjamin er lagt i seng.

Jeg kan bestemt godt forstå, at du ønsker, at han bruger den korte tid med dig og børnene. Hvis han bare bliver irriteret, er det nok lidt svært at nå igennem til ham  Jeg ville måske spille lidt på hans dårlige samvittighed, og spørge, om det ikke interesserer ham at bruge sin tid på sin kæreste og sine børn! (Selvom jeg godt ved det er lidt tarveligt, men det kunne jeg selv finde på at sige! -)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.