Købe fondant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Hailiesmom11

Nu har jeg lige behov for en pause fra at skulle lave alt fondant selv, så kagedamer når i køber fondant hvilken slags køber i så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Awd

Helt sikkert Wilton

Har prøvet det fra kagebutikken og syntes ikke at det var tilnærmelsesvis lige så godt som Wiltons og har en veninde der har købt noget fra den Hollandske hjemmeside og det er vidst også noget bras.....

Hilsen Anja.

Anmeld

27. januar 2012

Polkaprik

Jeg sværger også til Wilton. Bruger næsten ikke andet

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

Wiltons er klart min favorit

Jeg er dog begyndt at bruge det indfarvede fra Kagebutikken, da jeg nogle gange er presset i tid. Det er ikke så godt at arbejde med som Wiltons, men jeg er blevet meget bedre venner med det med tiden

Anmeld

27. januar 2012

Hailiesmom11

Er der nogen der har prøvet satin ice?

Anmeld

18. februar 2012

heidimadsen1980

Hej alle sammen

Er ny på dette forum og ser med stor glæde i har en dabat om kager

Jeg er gået helt amok med det. Kan nærmest ikke få nok

Jeg synes bare Satin Ice er bedst !

Har købt et par gange fra www.cakesandmore.dk - den hvide... Den fungere altså bare super godt.

Den er lidt dyrere - men SUPER nem at arbejde med

Anmeld

22. februar 2012

birgit1984

Jeg bruger funCakes

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Wiltons er klart min favorit

Jeg er dog begyndt at bruge det indfarvede fra Kagebutikken, da jeg nogle gange er presset i tid. Det er ikke så godt at arbejde med som Wiltons, men jeg er blevet meget bedre venner med det med tiden

Hvad bruger du så når du skal lave blomster o.lign? Har købt den fra wilton sugerpaste men synes bare den tørrer ind inden jeg når at gøre noget med den?

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Hvad bruger du så når du skal lave blomster o.lign? Har købt den fra wilton sugerpaste men synes bare den tørrer ind inden jeg når at gøre noget med den?

Jeg bruger den samme til det hele Det går fint for mig.

Har aldrig prøvet de forskellige sugar paste o.lign., så kan ikke engang fortælle dig om der er forskel

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Jeg bruger den samme til det hele Det går fint for mig.

Har aldrig prøvet de forskellige sugar paste o.lign., så kan ikke engang fortælle dig om der er forskel

Okay så det slet ikke nødvendigt at bruge sugarpaste for at få så flotte blomster.. det skal da prøves at bruge det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.