Gravid??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anonym trådstarter

her på det sidste har jeg simpelthen haft sådan på fornemmelsen at jeg var gravid, har drømt om det næsten hver nat.

Har også krampelignene smerter i maven nogle gange, og så her de sidste par dage har jeg haft en stikkende fornemmelse i underlivet, lidt som en kniv. 

Jeg har lige holdt pause med mine p-piller(starter igen i dag) og jeg har ikke haft min menstruation. Jeg har taget to graviditetstest, den ene kom der ikke en eneste streg så den var ugyldig og den næste var negativ. 

Så nu er jeg lidt i et dilemma, er jeg mon gravid, eller er det bare mig selv der går og tror det?

Har valgt at være anonym pga. familie osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du er det mindste i tvivl om, om du er garvid ska nok ik starte på p-piller!! Prøv at test igen om nogle dage, og er den stadig negativ, ka du evt blive tjekket ved lægen, der ka jo også være andre ting som gør at du ik har fået mens!! Vh stine

Anmeld

27. januar 2012

Pianisten

Drømme har jo tit noget med underbevidstheden at gøre, og hvis du går og er bange for at være gravid, kan det godt være det er derfor du drømmer om det - ikke nødvendigvis fordi du er det. Jeg har dog altid fået at vide at jeg bare skulle starte på mine p-piller alligevel, selvom jeg evt. får en udebleven menstruation. Var på p-piller i 6 år og har oplevet 2-3 gange at springe en menstruationsperiode over, men jeg var på ingen måde gravid.

Anmeld

27. januar 2012

JH12

Hvor længe har du været på pause med dine p-piller?
Men ja hvis du er det mindste i tvivl, skal du ikke starte på dem igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.