At blive gravid efter 14 år på p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.551 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Karin1982

Jeg ville høre hvor mange herinde der er blevet gravid efter så mange år på p piller. Jeg stoppede med dem i november, men har endnu ikke haft æl.
Hvor længe gik der før jeres krop havde fundet sig selv?

Mvh Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

come2

Karin1982 skriver:

Jeg ville høre hvor mange herinde der er blevet gravid efter så mange år på p piller. Jeg stoppede med dem i november, men har endnu ikke haft æl.

Mvh Karin

Jeg havde godt nok kun været på den i 6 år, men der gik knap et år inden min cyklus var regelmæssig.

Anmeld

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

En mdr efter p-pille stop. Hvis du ik har haft æl endnu, syntes jeg du sku prøve at snakke med din læge. Har en kollega som oplevede det samme og først kom til lægetjek da de havde prøvet at få barn i et år. Hun har så pco! Vh stine

Anmeld

27. januar 2012

Karin1982

Jeg skal til læge i næste uge, men sender hun mig ikke bare videre til gynækolog?
Har også læst flere steder at der godt kan gå op til et år.

Anmeld

27. januar 2012

B&J

jeg havde været på mine p-piller i 8år da jeg 3mdr efter blev gravid

Anmeld

27. januar 2012

come2

Karin1982 skriver:

Jeg skal til læge i næste uge, men sender hun mig ikke bare videre til gynækolog?
Har også læst flere steder at der godt kan gå op til et år.

Jeg tog også til læge. Det var primært fordi jeg ikke fik min mens. der gik over 6 mdr inden det overhovedet dukkede op og et år inden den var regelmæssig igen

Han henviste mig til gynækolog hvor jeg fik en scanning af underlivet. - fejlede ingenting.

Så tabte jeg mig og begyndte at træne og vupti så kom der gang i systemet

Anmeld

27. januar 2012

Karin1982

Jeg har også tabt mig, og er begyndt at tænke mere over hvad jeg spiser. Jeg må se hvad lægen siger og så evt et smut forbi en gynækolog. Men rart at det er lykkeds for jer, det hjælper meget at læse det

Anmeld

27. januar 2012

come2

Karin1982 skriver:

Jeg har også tabt mig, og er begyndt at tænke mere over hvad jeg spiser. Jeg må se hvad lægen siger og så evt et smut forbi en gynækolog. Men rart at det er lykkeds for jer, det hjælper meget at læse det

Nu håber jeg bare projekt baby lykkedes snart

Held og lykke til dig.  

- jeg ville nævne det overfor lægen ihvertald, så du kan få vished om, om alt er ok.

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

Karin1982 skriver:

Mvh Karin

Jeg havde været på p-piller i 11 år da jeg smed dem. Der gik 2 mrd. så havde jeg 2 streger. Det endte dog i en MA, men efter 6 mrd. så vi en sprællende Isabella til nakkefoldsscanningen 

Anmeld

27. januar 2012

Karin1982

Rart at det kan lykkes efter 11 år, så mon ikke at der er håb for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.