Vallentinsdag digte ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Princesspigen

hejsa :-)

jeg har købt mig et sødt vallentins kort til min kæreste(ved jeg er i lidt go tid), på kortet står: Dig og Mig og vi to..

så tænkte jeg, nogle der kan digte eller evt er bedere til at finde digte end mig hvor overskriften på kortet måske indgår ?

jeg vil os gerne høre om nogle af jer holder vallentins dag og evt hvordan ?

go fredag til jer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Pigent

Princesspigen skriver:

hejsa :-)

jeg har købt mig et sødt vallentins kort til min kæreste(ved jeg er i lidt go tid), på kortet står: Dig og Mig og vi to..

så tænkte jeg, nogle der kan digte eller evt er bedere til at finde digte end mig hvor overskriften på kortet måske indgår ?

jeg vil os gerne høre om nogle af jer holder vallentins dag og evt hvordan ?

go fredag til jer :-)

Ved ikke lige hvad min kæreste og jeg gør og om vi overhovedet gør noget. Vi bor ikke sammen og han skal arbejde.
Jeg har sagt til ham at jeg gerne vil have han kommer ud til mig også regner jeg med at vi bare skal være sammen og se tv.
Regner med at købe nogle roser til ham og måske skrive et sødt kort...  

Anmeld

27. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Er ikk ret go til at digte  
Men fandt en gang et kort hvor der var lavet et hjerte af fyrfadslys på, og der stod "Du tænder mig"  Det syntes jeg var ret sødt

Har du prøvet at kigge på google ?

Og tror ikk rigtig vi skal noget på valentinsdag ..

Anmeld

27. januar 2012

Princesspigen

det er ikke rigtigt noget vi har snakket om men kan lidt fornæmme på min kæreste at han ikke rigtigt gider gå op i det..

men alligevel vil jeg overraske ham, ved han skal arbejde så når han åbner madkassen på arbejdet skal der ligge et kort i så han ved jeg husker ham ;-)

Anmeld

27. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Vi får noget lækkert at spise på Valentinsday.. Jeg får blomster og en gave ligeosm jeg giver min kæreste en gave.. Dette er dog ikke kun pga Valentinsday men fordi vi også har årsdag der, i år fejrer vi at vi har været sammen i 6 år. .
Vi er ikke ude at spise på restaurant da vi synes der er for proppet rundt omkring g hellere vil have det lidt intimt. <3

Anmeld

27. januar 2012

Princesspigen

det lyder og virkelig fantastisk og glædelig bryllupsdag der så ;-)

jeg ville gerne enten ud og spise eller have noget rigtig god mad men er ikke den store kok og da vi er ved at flytte i hus og lige har fået ny bil er pengene lave de næste 1-3 måneder :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.