PIS LORT RØV og en masse andre grimme bandeord...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Isabella_mor

åhhhh, jeg har det så dårligt lige for tiden.. jeg kan slet ikke lade være med at tænke på andet end STAKKELS MIN LILLE BASSE

sagen er den at han blev hentet i tirsdags af mig kl lidt over 11 i vuggestuen fordi han havde feber.. og siden da er det bare gået værre og værre.. 

han har fået den vildeste hoste og samtidig er han snottet og har feber i tide og utide. 

igår var jeg så til lægen med ham, og hun lyttede på ham og sagde at han muligvis har astmatisk bronkitis.. det gør virkelig ondt i mit hjerte at min lille dreng måske skal til at igang med inhalatorbehandling og skal have spacer og det hele..  

dog har han kun hostet sådan i få dage men han har hostet mildere end det i en måneds tid. fordi han var syg og dårlig og hvor jeg også ringede til lægen hvor de sagde at det var meget normalt at børn i den alder hoster i en længere periode efter endt sygdom, og det var ikke noget jeg behøvede at bekymre mig om.. så det gjorde jeg ikke.. indtil i onsdags. og nu det.. det er virkelig skod.

men han skal til sin et års undersøgelse her den 7 februar og hvis hans tilstand ikke bliver forværret så vi skal til lægen igen inden da, så vil han bare blive lyttet på igen, og dennegang af en anden læge for at se om det så har noget på sig det der asmatiske bronkitis..

heldigvis er der ingen af os der ryger.. så der er jeg sikker på at det ikke er en mulighed at vi har været skyld i hans hoste på den måde.. 

men jeg tænker stadig.. vi har en hund.. og jeg FRYGTER at han evt kan være allergisk.. 

jeg ELSKER vores hund og jeg elsker vores søn.. LIGE HØJT.. og jeg vil hellere miste min ene arm end at jeg muligvis skulle gå af med vores hund...   

jeg HÅBER faktisk kun at det er forkølelse hvor forkølelsen gør at han hoster og at det går over lige så snart forkølelsen har lagt sig.. 

dog er jeg i tvivl fordi at jeg ved at asmatisk bronkitis er en mulig sygdom han kan have da hans far har psoreasis og allergier over for bla. birkepollen, hassel og sådan nogle ting.. så det er i hans arveanlæg på en eller anden måde.. men ingen af os har astma eller AB.. men min storesøster har AB og har haft det hele livet, dog i en meget mild grad, så hun har kun brug for sin inhalator 2-3 gange (altså perioder)  om året. og det er ca der hvor vejret skifter.. 

fingre for at det bare er en dum forkølelse i stedet for AB.. det vil vi ikke have at han skal have.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

B&J

det lyder som vores dreng da han fik det og vi havde kat og vi ryger heller ikke inden for

men vi fik at vide hvordan vi skulle give daniel det og når han ikke lød som en søløve mere så skulle vi stoppe med at give ham den vi fik så at vide det kunne komme igen når han begynde at host osv og det sket igen da han blev syg men siden da har der ikke været noget og nu ligger den på hylden det tog max ½år også var det helt væk igen

håber det går lige så let hos dig som hos os

Anmeld

27. januar 2012

th

isabellamor skriver:

åhhhh, jeg har det så dårligt lige for tiden.. jeg kan slet ikke lade være med at tænke på andet end STAKKELS MIN LILLE BASSE

sagen er den at han blev hentet i tirsdags af mig kl lidt over 11 i vuggestuen fordi han havde feber.. og siden da er det bare gået værre og værre.. 

han har fået den vildeste hoste og samtidig er han snottet og har feber i tide og utide. 

igår var jeg så til lægen med ham, og hun lyttede på ham og sagde at han muligvis har astmatisk bronkitis.. det gør virkelig ondt i mit hjerte at min lille dreng måske skal til at igang med inhalatorbehandling og skal have spacer og det hele..  

dog har han kun hostet sådan i få dage men han har hostet mildere end det i en måneds tid. fordi han var syg og dårlig og hvor jeg også ringede til lægen hvor de sagde at det var meget normalt at børn i den alder hoster i en længere periode efter endt sygdom, og det var ikke noget jeg behøvede at bekymre mig om.. så det gjorde jeg ikke.. indtil i onsdags. og nu det.. det er virkelig skod.

men han skal til sin et års undersøgelse her den 7 februar og hvis hans tilstand ikke bliver forværret så vi skal til lægen igen inden da, så vil han bare blive lyttet på igen, og dennegang af en anden læge for at se om det så har noget på sig det der asmatiske bronkitis..

heldigvis er der ingen af os der ryger.. så der er jeg sikker på at det ikke er en mulighed at vi har været skyld i hans hoste på den måde.. 

men jeg tænker stadig.. vi har en hund.. og jeg FRYGTER at han evt kan være allergisk.. 

jeg ELSKER vores hund og jeg elsker vores søn.. LIGE HØJT.. og jeg vil hellere miste min ene arm end at jeg muligvis skulle gå af med vores hund...   

jeg HÅBER faktisk kun at det er forkølelse hvor forkølelsen gør at han hoster og at det går over lige så snart forkølelsen har lagt sig.. 

dog er jeg i tvivl fordi at jeg ved at asmatisk bronkitis er en mulig sygdom han kan have da hans far har psoreasis og allergier over for bla. birkepollen, hassel og sådan nogle ting.. så det er i hans arveanlæg på en eller anden måde.. men ingen af os har astma eller AB.. men min storesøster har AB og har haft det hele livet, dog i en meget mild grad, så hun har kun brug for sin inhalator 2-3 gange (altså perioder)  om året. og det er ca der hvor vejret skifter.. 

fingre for at det bare er en dum forkølelse i stedet for AB.. det vil vi ikke have at han skal have.. 

min nevø har haft det sammen, de har måtte bruge måske i 1 måned og nu har han det super igen. så krydser finger,

men det er ikke sjovt når vores små pus er syge, oscar har været syg siden mandag med opkast og dirra, men da han vil spise nu er der ikke andet end at vente siger de, men ikke sjovt at man skal holde øje hele tiden, ellers er det over alt.

Anmeld

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har siden hun var 11 mdr lidt af asmatisk bronkitisk i perioder som nu. Det er især slemt når vejret er så skiftende som nu. Om sommeren er det meget bedre! 

Hun får inhalation i maske og de små lære hurtigt hvordan det virker! Og nu hvor hun er blevet 3 år, ka hun selv sige til når hun har brug for den, det er meget rart. 

Vi har 2 katte og det er heldigvis ik dem hun ik ka tåle!! Vh stine

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

Ååååårh den forbandede host!! Isabella herhjemme har næsten hostet non-stop efter hun begyndte i vuggestue i september. Hver gang jeg har haft bestilt tid til 1-års vaccinen har jeg måttet aflyse, så hun har stadig ikke modtaget den (og nu kommer 15-mrd) 

Vi har haft hende til lægen adskillige gange, men hver gang får vi diagnosen "virus" 

Anmeld

27. januar 2012

HeidiØ

Åh neeej altså!! Håber virkelig på det bedste og at I kan beholde hunden! .. Øv for den da osse altså! God bedring med Villads!

Anmeld

28. januar 2012

Isabella_mor

taaak alle sammen hvor er i skønne at komme med krydsede fingre og håb... det er rart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.