nu kan jeg ikk amme mere næsten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

NinaNymannMadsen

ja efter jeg er startet i skole og hun er begyndt at få flaske mens jeg er væk er mælken stille og roligt forsvundet.
har nok til hende om natten men om dagen er der næsten ikk noget. der vil hun hele tiden spise ved mig. så nu er alle flasker blevet lavet klar til hende. vi har kun 4 flasker lige nu, men vi skal bare lige ha købt nogen flere. men når hun får flaske så sover hun også det bedre.

der sker vel ikk noget ved at hun får flaske om dagen og bryst om natten?
hun spiser 200 ml uden pause.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Janni.

Nej det sker der ikke noget ved. Sådan gjorde jeg også.

Anmeld

27. januar 2012

NinaNymannMadsen

Janni. skriver:

Nej det sker der ikke noget ved. Sådan gjorde jeg også.

okay.

vigtigst er hun er mæt og tilfreds. det gir mig mere frihed selvom jeg elsker at amme, men så må jeg jo bare nyde natten når hun vågner og vil ha mad.

Anmeld

27. januar 2012

maria_wlt

Ingen problemer i det, men du skal måske regne med at det pludselig ikke er mere mælk når forbruget er så lille  Men håber detskal la sige gøre, da jeg selv skal i gang med det pga vuggestue

Anmeld

27. januar 2012

NinaNymannMadsen

maria_wlt skriver:

Ingen problemer i det, men du skal måske regne med at det pludselig ikke er mere mælk når forbruget er så lille  Men håber detskal la sige gøre, da jeg selv skal i gang med det pga vuggestue

bliver ved så længe jeg kan om natten. hun sover bedre når hun får flaske inden hun skal i seng, vågner kun max2 gange og den ene gang er faktis lige omkring når vi andre står op.
men nu må vi se hvor længe jeg kan amme jo.

Anmeld

27. januar 2012

Janni.

NNM skriver:

okay.

vigtigst er hun er mæt og tilfreds. det gir mig mere frihed selvom jeg elsker at amme, men så må jeg jo bare nyde natten når hun vågner og vil ha mad.

Nemlig, en god mor sidder ikke i brysterne
Her gik det langsomt ned at bakke med amningen, men til gengæld skulle jeg ikke døje med overfyldte og ømme babser som man ellers læser om ved ammestop.

Anmeld

27. januar 2012

NinaNymannMadsen

Janni. skriver:

Nemlig, en god mor sidder ikke i brysterne
Her gik det langsomt ned at bakke med amningen, men til gengæld skulle jeg ikke døje med overfyldte og ømme babser som man ellers læser om ved ammestop.

det er nemlig rigtig.

det har jeg heller ikk der var kun lige 2 dage hvor de var lidt ømme og fyldte men så var det ligesom ovre eftersom hun jo kun spiste ved mig når jeg var hjemme fra skole.

nu får hun kun flaske om dagen og ved mig om datten, da det om natten kun er ren hygge og får at falde i søvn igen. har 3 flasker stående i køleskabet med vand til hende og hun har allerede fået 2 hun skal ha en når hun vågner igen højest sandsynlig.

Anmeld

27. januar 2012

Janni.

det er nemlig rigtig.

det har jeg heller ikk der var kun lige 2 dage hvor de var lidt ømme og fyldte men så var det ligesom ovre eftersom hun jo kun spiste ved mig når jeg var hjemme fra skole.

nu får hun kun flaske om dagen og ved mig om datten, da det om natten kun er ren hygge og får at falde i søvn igen. har 3 flasker stående i køleskabet med vand til hende og hun har allerede fået 2 hun skal ha en når hun vågner igen højest sandsynlig.

Det er fantastisk en rigtig dejlig måde at trappe ned på, når nu det skal være

Anmeld

27. januar 2012

NinaNymannMadsen

Janni. skriver:

Det er fantisk en rigtig dejlig måde at trappe ned på, når nu det skal være

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.