heeej alle sammen..
puha jeg fik en meget selm skuffelse her til morges.
min kæreste siger at jeg skal kontakte en af mine gammele veninder som hedder ninna..
det første jeg siger er HVAD!!!! jeg har kendt hende lidt over et år men hun har ikke lavet andet problemer for mig hele tiden.
og det gør også lidt ondt fordi at vi var som søster og vi var sammen hver dag vi delte alt sammen vi boedet sammen. men en dag fortalte hun at hun hade været sammen med min ex kæreste og det blev jeg da lidt ked af fordi at sådan noget gør man bare ikke.. og jeg fandt mig en fyr som jeg stadig er sammen med men hun kunne ikke klare at jeg ville være alene med ham bare en dag og vi bodet kun sammen i weekenderne fordi at hun var startet på musik skole og der var hun og der hvor vi boedet sammen hade hun sine ting og også mine ting men hun blev så sur at hun hade taget alle sine ting uden og sige noget om det til mig og det gjorde hun fordi at jeg ville være sammen med min kæreste bare den ene dag alene men det kunne hun ikke forstå.hun har såret mig meget og skuffet mig og hun har skukket mig i ryggen mange gange og nu vil jeg bare ikke mere
lige nu har vi kommunen over os fordi at jeg den 4/1-12 fødte en lille dreng det er en meget lang historie..
men hun er ikke blag for at melde os til kommunen hvis vi bliver uvenner eller hun ikke lige får det som hun vil have det og jeg vil ikke miste min søn pag. af hende men min kæreste fatter det bare ikke selv om han ved det hele og har set det hele
hvad FANDEN sker der for ham eller er det bare mig
sidder bare her og er mega skuffet og ked af det over han kunne finde på det over for mig
og han har jo sagt at jeg ikke må snakke med min bedste ven i gemmen 7år fordi at han lade an på mig for og teste mig for og se om min kæreste virkelig betød så meget for mig
hvad skal jeg gøre er så skuffet og ked af det lige nu.. og føler han har svigtet mig og min tidhed 
håber der er nogen der ved hvad jeg kan gøre.. er bare så skuffet og ked af det 
Anmeld