se den lille prinsse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Mizz-sommer

hej :d

er der ander end mig som sidder spændt og venter på at se den lille prinsses?

plejer ikke at sidde og se det.. og synes før hen det var træls at de sender det på alle kanaler..

men denner gang sidder jeg og venter spændt :d smiler

god dag til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

lycly

Jeg gør ikke, men jeg er også meget anti-kongehus agtig Synes det er hyggeligt at de er der, men synes virkelig de er spild af penge. Og så får jeg nok set prinsessen på et andet tidspunkt

Anmeld

27. januar 2012

HeidiØ

LunaLykke skriver:

Jeg gør ikke, men jeg er også meget anti-kongehus agtig Synes det er hyggeligt at de er der, men synes virkelig de er spild af penge. Og så får jeg nok set prinsessen på et andet tidspunkt

Fuldstændig samme holdning !

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Jeg sidder og ser det, men det er nok mest en kærkommen overspringshandling.. (:

Anmeld

27. januar 2012

Mizz-sommer

LunaLykke skriver:

jah det har rat i.. sådan har jeg det også men skal da lige se den bette :d

Anmeld

27. januar 2012

AnneP

Mizz-sommer skriver:

hej :d

er der ander end mig som sidder spændt og venter på at se den lille prinsses?

plejer ikke at sidde og se det.. og synes før hen det var træls at de sender det på alle kanaler..

men denner gang sidder jeg og venter spændt :d smiler

god dag til jer allesammen

Sidder i sofaen med te i kruset, computeren med Baby.dk på skødet, og tv'et på tv2 så herhjemme er der helt klart Prinsesse kigning!

Anmeld

27. januar 2012

mortilfreja

Jeg har ventet spændt den sidste time og nu vælger STOFA fandme at ligge og rode med de nye kanalindstillinger... Så jeg har intet tv

Anmeld

27. januar 2012

TaAsJu

Jeg så lige tråden og skiftede over!! Havde helt glemt det..

Anmeld

27. januar 2012

AnneP

mortilfreja skriver:

Jeg har ventet spændt den sidste time og nu vælger STOFA fandme at ligge og rode med de nye kanalindstillinger... Så jeg har intet tv

Ej hvor dårligt!

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Du kan se det på dr.dk (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.