Hvor finder i kjoler til mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Karo

Jeg kunne godt tænke mig en eller 2 pæne kjoler som jeg kan bruge til specielle lejligheder.

Jeg er 31 år gammel og føler mig for gammel til kjoler der går over knæene (har iøvrigt også jordens grimmeste knæ).

Det skal ikke være galla kjoler med kjoler man kan bruge til bryllup, og andre store fester.

Hvor på nettet kan man finde sådan nogen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

sarahb

Karo skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en eller 2 pæne kjoler som jeg kan bruge til specielle lejligheder.

Jeg er 31 år gammel og føler mig for gammel til kjoler der går over knæene (har iøvrigt også jordens grimmeste knæ).

Det skal ikke være galla kjoler med kjoler man kan bruge til bryllup, og andre store fester.

Hvor på nettet kan man finde sådan nogen ?

Helt sikkert Karen Millen, kjoler der er STILET og gør alt det rigtige for en kvindes krop!

Anmeld

27. januar 2012

lycly

sarahb skriver:

Helt sikkert Karen Millen, kjoler der er STILET og gør alt det rigtige for en kvindes krop!

Enig! Har desværre ikke råd til dem, men jeg lånte en af en veninde en gang og det er bare den lækreste kjole jeg nogensinde har haft på

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

LunaLykke skriver:

Enig! Har desværre ikke råd til dem, men jeg lånte en af en veninde en gang og det er bare den lækreste kjole jeg nogensinde har haft på

De er billige nu, der er op til 70 % og kan kun anbefales..

Har lige fået 2 i gave og de er sååååå FEDE!

Anmeld

27. januar 2012

Karo

sarahb skriver:

De er billige nu, der er op til 70 % og kan kun anbefales..

Har lige fået 2 i gave og de er sååååå FEDE!

Orv.......det må jeg lige undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.