Udvikling....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

janne1986

Her sker der bare vanvittigt meget lige i tiden....

Lykke er 15 mdr nu, siden hun var helt lille har hun været hyper mobil, Igår tog hun de første 5-7 skridt....

Og hun fortsatte hele aftenen... Øve øve og øve....  

Så jeg er bare så ufattelig stolt, for d 2/2 skal vi til "gå-test" ved lægen, som gerne ville holde lidt øje med hvordan det udviklede sig, de sidste 2 mdr har hun kravlet normalt, i stedet for og hoppe afsted som en frø,,,

Og hun vil ikke spise med hjælp mere, hvis ik hun selv får lov og sidde med det, så nægter hun og spise

Altså... Der er bare sket så meget på det sidste, hun siger Bar=Far, Oar= Mor, Ara=Laura, hej hej, hov, ho ho, ej=nej.. Nikker ja =ja

Fatter slet ik hvor min lille pige er henne, som altid vil sidde på armen, det er simpelthen fantastisk.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

An&Jo

janne1986 skriver:

Her sker der bare vanvittigt meget lige i tiden....

Lykke er 15 mdr nu, siden hun var helt lille har hun været hyper mobil, Igår tog hun de første 5-7 skridt....

Og hun fortsatte hele aftenen... Øve øve og øve....  

Så jeg er bare så ufattelig stolt, for d 2/2 skal vi til "gå-test" ved lægen, som gerne ville holde lidt øje med hvordan det udviklede sig, de sidste 2 mdr har hun kravlet normalt, i stedet for og hoppe afsted som en frø,,,

Og hun vil ikke spise med hjælp mere, hvis ik hun selv får lov og sidde med det, så nægter hun og spise

Altså... Der er bare sket så meget på det sidste, hun siger Bar=Far, Oar= Mor, Ara=Laura, hej hej, hov, ho ho, ej=nej.. Nikker ja =ja

Fatter slet ik hvor min lille pige er henne, som altid vil sidde på armen, det er simpelthen fantastisk.....

hvor skønt for jer..

Det er altid rart når man kan se de tager et stort udviklingsskridt.. held og lykke med gå testen ved lægen, håber alt er som det skal være..

Anmeld

4. februar 2012

grønbæk

Hvor lyder det bare skønt og jeg kan godt forstå du er stolt!!! jeg har selv en datter der er hypermobil. Hun er lige fyldt 1 år og er først nu langsomt begyndt at opdage, hun kan støtte på sine knæ og dermed udforske det at kravle. Jeg glæder mig rigtig meget til hun kan røre sig mere end nu.

Anmeld

5. februar 2012

janne1986

grønbæk skriver:

Hvor lyder det bare skønt og jeg kan godt forstå du er stolt!!! jeg har selv en datter der er hypermobil. Hun er lige fyldt 1 år og er først nu langsomt begyndt at opdage, hun kan støtte på sine knæ og dermed udforske det at kravle. Jeg glæder mig rigtig meget til hun kan røre sig mere end nu.

Det er super dejligt det går fremad....

Siden indlægget er skrevet er Lykke begyndt og rejse sig midt på gulvet og gå lidt rundt

Hypermobilitet er bare så svært synes jeg.... Man skal ha tålmodigheden i orden og er også svært og se hvor frustrerede de små er, fordi de ikke kan komme omkring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.