mad og lommepenge til 14 dage i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Na-Wi

Ja hvor mange penge ville i tage med hvis i skulle 14 dage til costa del sol og selv skulle betale for alle måltider dernede, og også have til lommepenge ? Vi er 2 voksne og 1 barn på 2 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Holbæktrunten

Na-Wi skriver:

Ja hvor mange penge ville i tage med hvis i skulle 14 dage til costa del sol og selv skulle betale for alle måltider dernede, og også have til lommepenge ? Vi er 2 voksne og 1 barn på 2 år..

Jeg ville tage 10.000 med - men når jeg endelig tager på ferie, gider jeg heller ikke leve på en 25 øre 

Anmeld

27. januar 2012

Mivsen

Hey

Når vi rejser til Tyrkiet i 14 dage bruger vi mellem  10.000-12.000kr, men vi sparer heller ikke og er ude at spise hver dag

Så vil sige der kommer meget an på hvordan i vil leve  

Anmeld

27. januar 2012

Na-Wi

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville tage 10.000 med - men når jeg endelig tager på ferie, gider jeg heller ikke leve på en 25 øre 

det ligger meget tæt på det jeg havde i hovedet havde tænkt på en 8000.. syntes bare det er svært da jeg ikke ved hvordan priserne er dernede

Anmeld

27. januar 2012

TaAsJu

Jeg ville også sige omkring de 10 til 12000..

Anmeld

27. januar 2012

Silas&Mille

Mine forældre rejser til Grand Canaria (staves?) 14 dage hver december og havde min 17 årige lillebror med forrige år.

Og de betaler altid selv for alle måltider og spare ikke på noget. De havde 10-15.000 kroner med. Min lillebror betalte så selv sine lommepenge, men vores forældre betalte for maden.

Jeg ved ikke om priserne er de samme som på Costa Del Sol, men kunne ikke forestille mig der er den helt store forskel.

Anmeld

27. januar 2012

Mivsen

Na-Wi skriver:

Hov glemte at skrive vi er 2 voksne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.