Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg gør! Vi fløj til Dk i går ( på min fødselsdag   og har jeg været forkælet siden jeg er kommet i dette land ingen opvask, oprydning og madlavning kun afslapping
I dag går turen til Tyskland tilnoget billig shopping, og imorgen holder svigermor fødseldagfest for mig - kan jeg klage? Sidenhen går turen til 3D skanning på mandag og efter det ja så skal der selvfølgeligt tømmes lidt ibutikkerne ..dvs babysam
Det eneste jeg skal gøre i en HEL uge er at løfte mit viskort.. Engang imellem
Ja jeg nyder det her liv Må i også få en lige så god uge som mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lailamik skriver: Ja jeg gør! Vi fløj til Dk i går ( på min fødselsdag   og har jeg været forkælet siden jeg er kommet i dette land ingen opvask, oprydning og madlavning kun afslapping I dag går turen til Tyskland tilnoget billig shopping, og imorgen holder svigermor fødseldagfest for mig - kan jeg klage? Sidenhen går turen til 3D skanning på mandag og efter det ja så skal der selvfølgeligt tømmes lidt ibutikkerne ..dvs babysam Det eneste jeg skal gøre i en HEL uge er at løfte mit viskort.. Engang imellem Ja jeg nyder det her liv Må i også få en lige så god uge som mig
Det lyder godt !
Ja jeg brokker mig skam heller ikke .. Jeg har det også helt perfekt og nyder livet på sydfyn
morethanperfect skriver: Det lyder godt ! Ja jeg brokker mig skam heller ikke .. Jeg har det også helt perfekt og nyder livet på sydfyn
Simpelthen såååå dejligt Ahh det var godt at høre, det er jo dejligt at høre at andre også nyder livet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128