Jeg nyder livet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

lailamik

Ja jeg gør! Vi fløj til Dk i går ( på min fødselsdag &nbsp og har jeg været forkælet siden jeg er kommet i dette land ingen opvask, oprydning og madlavning kun afslapping

I dag går turen til Tyskland tilnoget billig shopping, og imorgen holder svigermor fødseldagfest for mig - kan jeg klage? Sidenhen går turen til 3D skanning på mandag og efter det ja så skal der selvfølgeligt tømmes lidt ibutikkerne ..dvs babysam  

Det eneste jeg skal gøre i en HEL uge er at løfte mit viskort.. Engang imellem 

Ja jeg nyder det her liv  Må i også få en lige så god uge som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

morethanperfect

lailamik skriver:

Ja jeg gør! Vi fløj til Dk i går ( på min fødselsdag &nbsp og har jeg været forkælet siden jeg er kommet i dette land ingen opvask, oprydning og madlavning kun afslapping

I dag går turen til Tyskland tilnoget billig shopping, og imorgen holder svigermor fødseldagfest for mig - kan jeg klage? Sidenhen går turen til 3D skanning på mandag og efter det ja så skal der selvfølgeligt tømmes lidt ibutikkerne ..dvs babysam  

Det eneste jeg skal gøre i en HEL uge er at løfte mit viskort.. Engang imellem 

Ja jeg nyder det her liv  Må i også få en lige så god uge som mig

Det lyder godt ! 

Ja jeg brokker mig skam heller ikke .. Jeg har det også helt perfekt og nyder livet på sydfyn 

Anmeld

27. januar 2012

lailamik

morethanperfect skriver:

Det lyder godt ! 

Ja jeg brokker mig skam heller ikke .. Jeg har det også helt perfekt og nyder livet på sydfyn 

Simpelthen såååå dejligt  Ahh det var godt at høre, det er jo dejligt at høre at andre også nyder livet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.