Har I sne??? Det har viiiiiiiiiiiii.... Weeeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

twinboys

MilleMus1988 skriver:

ikk et eneste snefnug

nå for søren sender en snestorm afsted nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

twinboys skriver:

skal jeg sende lidt til dig???

Ja tak  

Anmeld

28. januar 2012

twinboys

Malou&Anders skriver:

Ja tak  

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** 

Anmeld

28. januar 2012

tithi

twinboys skriver:

Hvordan gik det??? Bestod du)????

Jeg kom slet ikke op Køresagkyndige er åbenbart nogle tøsedrenge, de turde ikke køre.. Jeg var den eneste køreelev der ikke havde meldt afbud.. Så skal først op i næste uge.. Lidt sur røv, for vil gerne have det overstået

Anmeld

28. januar 2012

mor2011_

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeee vi har fåeet sne og det sneer stadig...

Jeg har ventet hele januar på at sneen skulle komme, da jeg jo har sneen på som tema her i Dagplejen-Naturbørn i denne måned...

Mine drenge var allerede ude kl. 7.00 og lege i sneen og kunne slet ikke komme afsted da de skulle afsted til skole...

Glæder mig til dagplejebørnene kommer så vi kan komme ud at lege og opleve sneen...

Majbritt

Ja desværre nåede vi smadre bilen igår pga sne

Anmeld

28. januar 2012

twinboys

tithi skriver:

Jeg kom slet ikke op Køresagkyndige er åbenbart nogle tøsedrenge, de turde ikke køre.. Jeg var den eneste køreelev der ikke havde meldt afbud.. Så skal først op i næste uge.. Lidt sur røv, for vil gerne have det overstået

eeeeejjjj altså... pøj pøj i næste uge... husk lige update

Anmeld

28. januar 2012

twinboys

mor2011_ skriver:

Ja desværre nåede vi smadre bilen igår pga sne

Nej nej nej da hvad skete der...???

Anmeld

28. januar 2012

tithi

twinboys skriver:

eeeeejjjj altså... pøj pøj i næste uge... husk lige update

Jo tak 

Anmeld

28. januar 2012

Savannah

twinboys skriver:

vores må ikke forsvinde...

Læste lige mit eget indlæg, og hold op hvor lød det dumt og  negativt i forhold til hvad jeg ville ud med. Det må du undskylde. Jeg fryser bare min "bette" mås af, går en del kilometer hver dag og det er ikke spor sjovt i sne til knæene eller mere.. Men NU kan sneen bare komme an, jeg har nemlig fået en FLYVERDRAGT idag  

Håber I har haft nogle gode timer i sneen idag

Mvh

Anmeld

28. januar 2012

twinboys

Sally-Slingshot skriver:

Læste lige mit eget indlæg, og hold op hvor lød det dumt og  negativt i forhold til hvad jeg ville ud med. Det må du undskylde. Jeg fryser bare min "bette" mås af, går en del kilometer hver dag og det er ikke spor sjovt i sne til knæene eller mere.. Men NU kan sneen bare komme an, jeg har nemlig fået en FLYVERDRAGT idag  

Håber I har haft nogle gode timer i sneen idag

Mvh

nuuuurrrrh hvor er du sød.... du skal da ikke undskylde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.