Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Her i Esbjerg har vi os fået en masse dejlig sne i nat
Her i Esbjerg har vi os fået en masse dejlig sne i nat
Dejligt....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I Kolding har vi
Og ifølge DMI for en times tid siden skulle vi have lidt mere imorgen
Ditte-3 skriver: her i ringkøbing er der også kommet masser af sne det så hyggelig er bare ik så vild med jeg skal ud og køre langt sener på dagen sss
her i ringkøbing er der også kommet masser af sne det så hyggelig er bare ik så vild med jeg skal ud og køre langt sener på dagen sss
elsker sne
sarahb skriver: Nej HELDIGVIS. Jeg hader Sne...
Nej HELDIGVIS. Jeg hader Sne...
træls at hade sne
twinboys skriver: Stadig intet sne
Stadig intet sne
Christina.78 skriver: Vi har også sne her..fedt for børnene, men mor her hader det..det skal være her i december og ikke nu...det er koldt. træls at skovle en kæmpe flisebelagt indkørsel fri hele tiden så det ikke bliver til en skøjtebane, og ja, det er KOLDT !!
Vi har også sne her..fedt for børnene, men mor her hader det..det skal være her i december og ikke nu...det er koldt. træls at skovle en kæmpe flisebelagt indkørsel fri hele tiden så det ikke bliver til en skøjtebane, og ja, det er KOLDT !!
jeg er vild med sne
Heza2410 skriver: Her i münchen,Tyskland har vi haft sne i to uger nu og der kommer mere og mere .. Og så de dejlige helt op til minus 6-7 gradeeer .. Dejligt froseeen koldt ...
Her i münchen,Tyskland har vi haft sne i to uger nu og der kommer mere og mere .. Og så de dejlige helt op til minus 6-7 gradeeer .. Dejligt froseeen koldt ...
hvor fedt
Munder skriver: Hvor i Nordsjælland? Her i Birkerød har der ligget sne i en uge, vi har da en fin snemand på terassen. Der er dog ikke snevejr lige nu, men gråt og koldt.
Hvor i Nordsjælland?
Her i Birkerød har der ligget sne i en uge, vi har da en fin snemand på terassen. Der er dog ikke snevejr lige nu, men gråt og koldt.
hvor er den sød
M (: skriver: Jubii, det virkede! Nu sneer det!
Jubii, det virkede! Nu sneer det!
Dejligt....jeg kan nogle tricks..
Laura. skriver: Øv altså.. jeg vil også have sne !! Jeg bor i Hundested og her er ingenting...
Øv altså.. jeg vil også have sne !! Jeg bor i Hundested og her er ingenting...
sender straks noget afsted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128