Camulla skriver:
Vil ikke rigtig noget, bare af med lidt frustrationer og lidt ked af det-hed.... 
Min store dreng på 3 har simpelthen været så hidsig idag, lige siden vi kom hjem fra børnehave. Hans temperament har simpelthen været helt vildt; han har grædt, råbt, kastet med ting, slået, spyttet og jeg ved ikke hvad... Åhh, det er simpelthen så hårdt at se hvordan han bare prøver grænser af. Men hvorfor gør han det? Han kommer jo ingen vejne med det... Vi står fast ved det vi siger og gør han ikke som der bliver sagt, så er der en konsekvens. Måske var han bare enormt overtræt og kunne ikke finde ud af at geare ned selv - ja, jeg ved det virkelig ikke...
Det er bare så synd og jeg er så bombet efter 4 timer med konstante konflikter.
Kender I det?
OM jeg kender det....
Her har det stået på siden drengen var 1 1/2 år og han bliver 3 i næste månede. Det er så småt ved at stilne af men daglige konflikter, skrige turer, hysteriske anfald og jeg skal komme efter dig...
Jeg ved godt de kloge siger at børn ikke er hysteriske men misforstået børn - men når man har sagt nej til at der ikke skal spises f.eks is før aftens mad og ungen KASTER sig på gulvet og skriger råber og sparker/slår i gulvet - ja så er det altså efter min mening hysteri fordi man ikke får sin vilje.. og ja det synes jeg er hårdt når det er FLERE gange om dagen, dag ud og dag ind og over, mange gange, ingenting.
Og bægret flyder altså over på et tidspunkt, når man gang på gang skal bevare roen og den lave tone mens ungen flejner skråt.. Så ja her har sønnike tilbragt en del tid på værelset for lukket dør den sidste tid.
Men som skrevet er det ved a t stilne af så måske det er ved at sive ind at man ikke kommer nogle vejne med den slags opførsel..
Anmeld