Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har købt en fedtcreme på apoteket. Jeg tror mærket er underordnet, det vigtige er bare at den ikke indeholder vand, da det er med til at udtøre huden...
Vi bruger Ceridal fedtcreme, og det er nemlig vigtigt, at den ikke indeholder vand..
jeg gik på apoteket og fik en creme med lavt vand-indhold!
Spørg dem derinde, så rådgiver de dig bedst muligt ud fra din datters hud!
Vi bruger en fedtcreme fra apoteket. Min datters kinder og hage tørrer helt ud i tiden og den er bare fantastisk!
Den skal på en halv time før man går ud så vandet er fordampet. Hun får den også på hver aften inden sengetid.
Laulund87 skriver: Vi bruger en fedtcreme fra apoteket. Min datters kinder og hage tørrer helt ud i tiden og den er bare fantastisk! Den skal på en halv time før man går ud så vandet er fordampet. Hun får den også på hver aften inden sengetid.
Vores fedtcreme er helt uden vand, og så tror jeg altså ikke man behøver vente inden man går ud...
Pikku Myy skriver: Vores fedtcreme er helt uden vand, og så tror jeg altså ikke man behøver vente inden man går ud...
Der er lidt i vores, så vi fik at vide at vi lige skulle lade den tørre lidt
Hvis der er lidt vand, har du garanteret ret
Pikku Myy skriver: Hvis der er lidt vand, har du garanteret ret
Det kan i hvert fald ikke skade hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128