flydende penicilin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

hvordan får i det i jeres babyer

min lille fyr kaster op hver gang, aner ikke hvad jeg sal gøre. vi bruger en sprøjte men det duer ikke

og han er bare så dårlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sommerbarn<3 skriver:

min lille fyr kaster op hver gang, aner ikke hvad jeg sal gøre. vi bruger en sprøjte men det duer ikke

og han er bare så dårlig

slet ingn

sidder med ham på armen og vi skulle gerne have det i ham inden han falder i søvn

Anmeld

26. januar 2012

Malthesmoar

Prøv m syltetøj sammen med!?Virker nogen gange

Anmeld

26. januar 2012

Pikku Myy

Når vi har givet antibiotika, har vi opløst en pille i vand (og så må det vel svare til flydende...?), som vi har givet med en lille ske/theske. Jeg ved ikke om det kunne være en mulighed... Det kommer jo an på om han kaster op af smagen, eller af at få det sprøjtet ind...

Håber det lykkes!

Anmeld

26. januar 2012

Camilla..

sommerbarn<3 skriver:

og han er bare så dårlig

hvorr gammel er han

Anmeld

26. januar 2012

Lone Jakobsen

en læge fortalte mig engang at man sku sprøjte det lidt skråt ind mod kinden. men om det hjælper på den lille mands opkast det kan jeg desværre ikke sige.

håber snart han er ovenpå igen. der er bare ikke noget værre end når ens børn er syge.

Anmeld

26. januar 2012

morethanperfect

sommerbarn<3 skriver:

og han er bare så dårlig

Åhh det er altid synd .
Prøv med lidt juice ? eller mælk ?
Oscar drak det med velbehag ..  

Anmeld

26. januar 2012

Zeus

sommerbarn<3 skriver:

og han er bare så dårlig

Vi måtte opgive at få Cajsa til at tage det, hun spyttede/sprøjtede simpelthen det hele ud igen, uanset hvordan vi forsøgte..

Men vores dp'er snakkede om, at der var med forskellig smag? Det vi fik, duftede rigtig godt, men føj for den lede hvor smagte det afskyeligt Måske i kan høre, om i kan få noget andet?

Anmeld

26. januar 2012

sommerbarn<3

Tak for svar alle sammen.

Han sover og fik det ikke i ham. Han spiser meget lidt, men det han har spist ryger op hver gang jeg forsøger at give ham hans penicilin.

Så planen er at jeg ringer til lægen imorgen og hører om der findes et alternativ, evt. stikpiller og ellers bare en anden slags der smager anderledes.

Vil ikke have den smule hans spiser skal ryge op igen, og penicilinen virker jo heller ikke når det kommer retur.

Anmeld

26. januar 2012

norenberg

Jeg røre det i 2 spsk jordbær fløde youghurt så er min søn vild med det han netop lige afsluttet hans pencilin kur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.