Opsigelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg sidder og skal til at sige mit job op, men kommer i tvivl om hvordan jeg skal skrive. Jeg har en måneds opsigelse. Skriver man så:

Jeg siger op pr. 31. januar, når man stopper 29. februar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

bøgelund

Anonym skriver:

Jeg sidder og skal til at sige mit job op, men kommer i tvivl om hvordan jeg skal skrive. Jeg har en måneds opsigelse. Skriver man så:

31 Januar.. ville jeg sige. 

Anmeld

26. januar 2012

Father

Skriv du siger op med virkning fra d.d

Anmeld

26. januar 2012

sarahb

Du kan bare skrive; jeg opsiger hermed min stillig pr. 31 januar med sidste arbejdsdag den 29 feb. Så er du og arbejdsgiver klar Over sidste arbejdsdag.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

1000 tak for hjælpen

Anmeld

26. januar 2012

Masig

Jeg ville skrive noget i stil med:

"Jeg siger hermed min stilling som xxx hos xxx op pr. 31. januar 2012 med fratrædelse 29. februar 2012."

evt en begrundelse men det behøver man ikke...

Anmeld

28. januar 2012

BabyMus

Anonym skriver:

Ville bare lige sige god fornøjelse med det.  Har selv lige sagt op og stopper også d. 29/2 - jeg blev så lettet da jeg havde gjort det. Valgte at gøre det allerede d. 26/1 for ikke at gøre det i sidste øjeblik hvis jeg eller min chef nu skulle blive syge. Og så kunne jeg fejre det i går.

Jeg skrev også at jeg opsage min stilling den 31/1 med fratrædelse d. 29/2 og så havde jeg bare skrevet d. 26/1 ligesom man skriver det i et brev, så man kunne se den dato jeg havde gjort det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.