Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger Jeg skal meget snart have baby nummer to og der er blevet lidt trængt herhjemme, så jeg bliver nødt til at sælge ud Og det vil glæde mig hvis køberen bliver en af jerPuslebordet og tremmesengen er købt i Ilva for to år siden og de er vedligeholdte, dog mangler tremmesengens forside en hvid plastik 'dims' der skulle dække en skrue. Det skal siges at overdelen på puslebordet kan tages af, og tilbage vil man stå med en fin kommode. Jeg hvad været rigtig glad for dem og deres fine kvalitet. Tremmesengens mål er: længe 120 cm og bredden er 65 cm. Puslebordets mål: højde 96 cm og bredden er 74 cm. Nyprisen var på 4000 kr, men jeg er meget sikker på at vi nemt kan finde ud af en meget lavere pris Kom med et bud!
UPDATE: Hvis du bor i KBH og omegn vil jeg med glæde køre det ud til dig Desuden vil en latex madress til tremmesengen følge gratis med. Madressen har altid været pakket ind i et 'plastiklagn', så den er frisk og ren.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Glemte at vedhæfte billeder så her er de....
Op op op
PrinsessensMor skriver: Hej Piger Jeg skal meget snart have baby nummer to og der er blevet lidt trængt herhjemme, så jeg bliver nødt til at sælge ud Og det vil glæde mig hvis køberen bliver en af jerPuslebordet og tremmesengen er købt i Ilva for to år siden og de er vedligeholdte, dog mangler tremmesengens forside en hvid plastik 'dims' der skulle dække en skrue. Det skal siges at overdelen på puslebordet kan tages af, og tilbage vil man stå med en fin kommode. Jeg hvad været rigtig glad for dem og deres fine kvalitet. Tremmesengens mål er: længe 120 cm og bredden er 65 cm. Puslebordets mål: højde 96 cm og bredden er 74 cm. Nyprisen var på 4000 kr, men jeg er meget sikker på at vi nemt kan finde ud af prisen Kom med et bud! P.s Jeg bor KBH Brønshøj og de skal selvfølgelig afhentes
Hej Piger Jeg skal meget snart have baby nummer to og der er blevet lidt trængt herhjemme, så jeg bliver nødt til at sælge ud Og det vil glæde mig hvis køberen bliver en af jerPuslebordet og tremmesengen er købt i Ilva for to år siden og de er vedligeholdte, dog mangler tremmesengens forside en hvid plastik 'dims' der skulle dække en skrue. Det skal siges at overdelen på puslebordet kan tages af, og tilbage vil man stå med en fin kommode. Jeg hvad været rigtig glad for dem og deres fine kvalitet. Tremmesengens mål er: længe 120 cm og bredden er 65 cm. Puslebordets mål: højde 96 cm og bredden er 74 cm. Nyprisen var på 4000 kr, men jeg er meget sikker på at vi nemt kan finde ud af prisen Kom med et bud! P.s Jeg bor KBH Brønshøj og de skal selvfølgelig afhentes
Jeg kan ikke se billederne???
PrinsessensMor skriver: Piger, er billederne tydelige nu?
Piger, er billederne tydelige nu?
Jeg kan ikke se dem
PrinsessensMor skriver: Hej Alle! H[ber billederne er tydelige nu
Hej Alle! H[ber billederne er tydelige nu
hvad skal du ha for det fine puslebord ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128