Svulst bag øjet :/ Grædefærdig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.926 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja nu har jeg i nogle dage døjet med smerter i øverste del af højre øje, når jeg kigger mig rundt omkring . :/

Lægen har bare givet mig noget smertestillende og så mener han det er spændinger . ?

Nu har jeg surfet lidt rundt på nettet, og bekymret for om jeg har en svulst bag øjet ? Skal jeg dø lige om lidt ? Er jeg alvorligt syg ?

Jeg er så ked og ingen livsglæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

aarhusmor

Kender det godt, men ved mig var der ingenting. Men jeg ville dog skynde mig at komme til øjenlæge. Nogen af dem har meget lange ventetider, men andre har slet ikke ventetid

Anmeld

26. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja nu har jeg i nogle dage døjet med smerter i øverste del af højre øje, når jeg kigger mig rundt omkring . :/

Lægen har bare givet mig noget smertestillende og så mener han det er spændinger . ?

Nu har jeg surfet lidt rundt på nettet, og bekymret for om jeg har en svulst bag øjet ? Skal jeg dø lige om lidt ? Er jeg alvorligt syg ?

Det har jeg også haft.. Det var bare pga en hævet øjenmuskel der var øm-.. Få en henvisning til øjenlægen.. Og så slå koldt vand i blodet, selvom det er svært.. Men tror du skal  tage den med ro 

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Kender det godt, men ved mig var der ingenting. Men jeg ville dog skynde mig at komme til øjenlæge. Nogen af dem har meget lange ventetider, men andre har slet ikke ventetid

Tusind tak for dit svar .

Jeg har allerede fået tid til d.4/2 11.20 ..

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Det har jeg også haft.. Det var bare pga en hævet øjenmuskel der var øm-.. Få en henvisning til øjenlægen.. Og så slå koldt vand i blodet, selvom det er svært.. Men tror du skal  tage den med ro 

Puha det er jeg glad for . Så er jeg nødvendigvis ikke dødsens syg

Mange tak for dit svar

Skal til øjen læge d.4/2 11.20

Anmeld

26. januar 2012

M&M2012

Hej du,

jeg vil bare lige fortælle at der findes tusindvis af grunde til man kan have ondt i øjet og bag øjet, og det er forsvindende få gange det er noget som helst farligt.

Jeg har f.eks noget der hedder papilødem i begge øjne, det er en hævelse af synsnerven, pga en hovedlidelse der i øvrigt er fuldstændig ufarlig.(Skal lige siges at jeg ikke tror du har papilødemer, for jeg havde også synsforstyrrelser og dobbeltsyn inden jeg gik til lægen).

Men jeg kan godt huske hvor bange jeg nåede at blive, det er jo supernemt at komme til at forestille sig alverdens ting.

Men jeg synes det lyder som en rigtig god idé med øjenlæge, krydser fingre for du snart får det bedre.. :-)

Anmeld

26. januar 2012

Pixi-pigen

Kan godt forstå din bekymring. Jeg kender 2 som har haft samme problem, og i begge tilfælde var det en muskel. Prøv at tænk på hvor usandsynligt det er, at det skulle være noget ondartet. Er 100% sikker på at du slet ikke behøver at bekymre dig! Der kan være rigtig mange grunde til det

Anmeld

27. januar 2012

sweet

Anonym skriver:

bare rolig det er der mange der kan have.. jeg har lige i øjeblikket i mit venstre øje og de har intet kunne finde, og nu er jeg sat på en kur for bihulebetændelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.