hvorfor er hun stille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

Min pige på 3,5 måned er normalt et barn som snakker mega meget. Hun pludrer og hviner i et væk. I dag har hun stort set ikke sagt et kvæk! hun har været meget stille, virket lidt mut måske. Hun har ikke rigtig grædt eller noget, bare stille.

Skal jeg være bekymret? Hun er ikke syg. Max lidt forkølet. Spiser som hun plejer. Cirka 9 gange i døgnet.

Jeg er selv lidt nedtrykt og ikke så wee-agtigt som jeg plejer at være for tiden. Men prøver at snakke og sludre med hende som sædvanligt, men hun virker ikke så interesseret i dag. Hvad er der galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Op :-(

Anmeld

26. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min pige på 3,5 måned er normalt et barn som snakker mega meget. Hun pludrer og hviner i et væk. I dag har hun stort set ikke sagt et kvæk! hun har været meget stille, virket lidt mut måske. Hun har ikke rigtig grædt eller noget, bare stille.

Skal jeg være bekymret? Hun er ikke syg. Max lidt forkølet. Spiser som hun plejer. Cirka 9 gange i døgnet.

Jeg er selv lidt nedtrykt og ikke så wee-agtigt som jeg plejer at være for tiden. Men prøver at snakke og sludre med hende som sædvanligt, men hun virker ikke så interesseret i dag. Hvad er der galt?

min dreng havde også et par dage hvor han var lidt stille og ikke gad at pludre. Han virkede også lidt utilfreds i det hele taget. Det er som regel når han er ved at udvikle sig, når han skal til at kunne noget nyt.

Så måske dit barn kan noget nyt om et par dage

Anmeld

26. januar 2012

Ciss

Små børn er allerede ret meget som voksne mennesker. De har gode og knapt så gode dage. Har hun sovet helt som hun plejer, f eks? Der skal ikke meget søvnmangel til, før jeg kan mærke det på humøret hos min lille søn. Eller måske er det indtryk, som lige skal fordøjes.

Hvis det bare er en dag eller to, der er snak om, og hun ellers spiser og sover som normalt, ville jeg nok lige se det an, men hvis dine alarmklokker ringer, så få en snak med SP'en om det. Det er langt bedre end at gå og være bekymret for det ukendte.

Anmeld

27. januar 2012

KLN

Anonym skriver:

Ville ind og skrive et inlæg om netop dette, da jeg oplver det samme hos min pige (hun er 3 mrd) Det har stået på siden idgår, så er lige med på en lytter..

Anmeld

27. januar 2012

L&V

KLN skriver:

Ville ind og skrive et inlæg om netop dette, da jeg oplver det samme hos min pige (hun er 3 mrd) Det har stået på siden idgår, så er lige med på en lytter..

Børn kan også ha en off day.. Det er jo heller ikke hverdag vi er lige sociale og så længe de spiser og alt andet fungere så tænker jeg ikke der er nogle grund til bekymring.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.